|
Příspěvky uživatele - 31.3
|
 |
Stejnou IP adresu může sdílet více přispěvatelů, kteří využívají internetové připojení od stejného poskytovatele nebo jsou uživateli počítačových sítí velkých firem a institucí. Spolehlivou zárukou autentičnosti příspěvků je proto pouze registrace a vkládání příspěvků pod svým uživatelským jménem.
|
 |
Založení trávníku, 27.6.2010 Dobrý den, sledoval jsem Vaše články/dotazy od samého počátku. Jsem laik, ale výsledek mi přijde velmi pěkný. Sám stojím před obnovou travniku na zahradě, cca 800 m2. Můžete prozradit, jaký jste nakonec zvolil postup přípravy půdy, jaká hnojiva... celý příspěvek > |  | Stiga Turbo PRO 55 4S, 8.6.2010 Máme jí doma druhou sezonu a muž je velice spokojen. Sečeme s ní každých cca 10 dní 2200m a super. Nedokážu posoudit technicky, ale muž si to moc chválí. Dobrá alternativa vůči traktůrku na tuto plochu, na který nejsou finance.Když Vám nevadí že... celý příspěvek > |  |
|  | Nemocný stromek, 29.5.2010 Je to možné, že to je způsobené mrazem, něco podobného jsem sledovala i na růžích. U těch jsem tyto větvičky ostříhala, ale u velmi oslabených keřů jsem tu a tam i takovou větev nechala, ale nevyplatilo se. Pupeny vyrašily a pak odumřely... a dřevo... celý příspěvek > |  | Nemocný stromek, 28.5.2010  Dobrý den, vloni na podzim jsme zasadili krásný zdravý stromek letní jablko. Na jaře začal krásně obrážet, ale teď se něco děje a já nevím, co s tím. Prosím, poraďte, jak stromek zachránit. Děkuji Jana |  | Blednutie nových listov rajčín, 26.5.2010 Dobrý den,
mám úplně stejný problém, ani fotku nemusím přikládat, protože to je na chlup stejně jako u výše uvedeného pisatele.