|
Olej stihl HP, 31.1.2010 Děkuji ale toto zkoušet nebudu, nemám to zapotřebí.A míchat tyto oleje s M2t nebo M6A by mě ani nenapadlo.Nic proti vám ale trochu mě zaráží že zavrhujete olej který splňuje a dokonce převyšuje specifikaci api TC jen proto že na něm není nápis dolmar... celý příspěvek > |
 |
Olej stihl HP, 31.1.2010 Mě teda připadá horší míchat 2 různé druhy 2 taktního oleje, jak píše 1b.Nejsem odborník přes oleje ale míchat kdoví jak starý olej stihl hp ultra a červený Dolmar bych tedy určitě nikomu nedoporučil.Nekombinuji oleje různých specifikací a přísad ani... celý příspěvek > |
 |
|
 |
Olej stihl HP, 30.1.2010 Abych řekl pravdu, měl jsem z toho poměru ze začátku taky tak trochu strach nicméně si myslím že tento olej je velmi kvalitní, specifikací stejný jako Vámi doporučovaný profi dolmar 1:100. Vůbec bych se nedivil kdyby byl dokonce stejný.Vždyť se tu... celý příspěvek > |
 |
Olej stihl HP, 30.1.2010 Zdravím, já kupuju do své ps 500 s čistým svědomím olej Castrol garden synthetic 1:100.Používal jsem ho už dříve do jiné pily a osvědčil se mi.Výhodou je že ho mají v každém Bau Bau... za cenu cca 220kč a nemusím lítat k dealerovi dolmar který mám... celý příspěvek > |
 |
Výběr stroje pro ruční orbu, 30.12.2009 Vertikutátor je stroj na prořezávání a čištění trávníku. |
 |
Husqvarna 340, 28.11.2009 Taky se připojím, po dlouhé době pročítání Vašich příspěvků a porovnávání různých modelů pilek jsem se konečně rozhodl (hlavně díky J.S a dalších) pro pilu Dolmar ps 500.K mojí práci by mi určitě stačila i ps 420,ale cenový rozdíl nebyl tak veliký a... celý příspěvek > |
 |
Kultivátor místo rýče, 19.10.2009 Díky za vaše zkušenosti. Myslím, že to půjde i u mně. J.V. |
 |
Kultivátor místo rýče, 19.10.2009 Plevel nebude problém. Záhony jsou prakticky bez vytrvalých plevelů. J.V. |
 |
Kultivátor místo rýče, 18.10.2009 Díky za názor. Jedná se o rotační kultivátor s hloubkou záběru až 25cm. Občas jsem připravený si zničit záda při rytí.
J.V. |
 |