|
Pomoc s identifikací choroby okurek a brokolice, 7.5.2018  další foto |
 |
Pomoc s identifikací choroby okurek a brokolice, 7.5.2018  další fotka..mšice jsem nenašel... |
 |
|
 |
Pomoc s identifikací choroby okurek a brokolice, 7.5.2018  Dále bych potřeboval zjistit, který mlsoun, a nebo choroba napadla moje brokolice?
Jsem věčný začátečník, tak děkuji za všechny rady.Nejsem zastánce chemie, tak proto se ptám, a pak se rozhodnu :)
|
 |
Pomoc s identifikací choroby okurek a brokolice, 7.5.2018  další fotka :) |
 |
Pomoc s identifikací choroby okurek a brokolice, 7.5.2018  další fotka k mému dotazu |
 |
Pomoc s identifikací choroby okurek a brokolice, 7.5.2018  Dobrý den.Předem děkuji za Vaše rady.
Potřebuji poradit jakou chorobou trpí tahle pár dní stará roubovaná sazenice okurky minisprint.Kraje listů začínají světlat a postupně se to rozšiřuje dál.Rostlina celkově oslabena..Není to padlí?Nebo... celý příspěvek > |
 |
Co je to za květinu?, 11.9.2011 Děkuji Vám za odpovědi.
Tomáš |
 |
Co je to za květinu?, 11.9.2011  Dobrý den, tohle nám vyrostlo na zahrádce. Poradí někdo co to je za rostlinu. Není to nějaký jedovatý plevel? Díky za příspěvky.
Tomáš |
 |
Dolmar PM-5100S3, 2.5.2011 Dobrý den. Můžu se zeptat jestli má tato sekačka do boků širší šasí, nebo kolečka? |
 |
Sekačka Snapper, 15.1.2011 Děkuji, a to už jsem pro ni byl rozhodnutý. Zkušenosti se sekačkou zatím nemám(začínám). Fajn je na Ibee sekání okolo obrub a plotu. Rád bych ale u sekačky motor se systémem ReadyStart a vyšší výšku sečení. Těch 5,5cm se mi zdá málo. Zkuste prosím... celý příspěvek > |
 |
|
 |
Sekačka Snapper ERDS 16675, 13.1.2011 Honza napsal svou otázku 3.5. Takže vánoce v tuto dobu jsou možná jen u vás. Vy máte sekačku asi od lepšího výrobce a za mnohem méně peněz že? |
 |
Sekačka Snapper ERDS 16675, 13.1.2011 Zdravím. Honzo, koupil jsi ji? Jaká je zkušenost? Martin |
 |