Příspěvky uživatele - 49.11

Stejnou IP adresu může sdílet více přispěvatelů, kteří využívají internetové připojení od stejného poskytovatele nebo jsou uživateli počítačových sítí velkých firem a institucí. Spolehlivou zárukou autentičnosti příspěvků je proto pouze registrace a vkládání příspěvků pod svým uživatelským jménem.
Pomoc s identifikací choroby okurek a brokolice, 7.5.2018 Obsahuje fotku
další foto
další fotka..mšice jsem nenašel...
Dále bych potřeboval zjistit, který mlsoun, a nebo choroba napadla moje brokolice? Jsem věčný začátečník, tak děkuji za všechny rady.Nejsem zastánce chemie, tak proto se ptám, a pak se rozhodnu :)
další fotka :)
další fotka k mému dotazu
Dobrý den.Předem děkuji za Vaše rady. Potřebuji poradit jakou chorobou trpí tahle pár dní stará roubovaná sazenice okurky minisprint.Kraje listů začínají světlat a postupně se to rozšiřuje dál.Rostlina celkově oslabena..Není to padlí?Nebo... celý příspěvek >
Co je to za květinu?, 11.9.2011
Děkuji Vám za odpovědi. Tomáš
Co je to za květinu?, 11.9.2011 Obsahuje fotku
Dobrý den, tohle nám vyrostlo na zahrádce. Poradí někdo co to je za rostlinu. Není to nějaký jedovatý plevel? Díky za příspěvky. Tomáš
Dolmar PM-5100S3, 2.5.2011
Dobrý den. Můžu se zeptat jestli má tato sekačka do boků širší šasí, nebo kolečka?
Sekačka Snapper, 15.1.2011
Děkuji, a to už jsem pro ni byl rozhodnutý. Zkušenosti se sekačkou zatím nemám(začínám). Fajn je na Ibee sekání okolo obrub a plotu. Rád bych ale u sekačky motor se systémem ReadyStart a vyšší výšku sečení. Těch 5,5cm se mi zdá málo. Zkuste prosím... celý příspěvek >
Sekačka Snapper ERDS 16675, 13.1.2011
Honza napsal svou otázku 3.5. Takže vánoce v tuto dobu jsou možná jen u vás. Vy máte sekačku asi od lepšího výrobce a za mnohem méně peněz že?
Sekačka Snapper ERDS 16675, 13.1.2011
Zdravím. Honzo, koupil jsi ji? Jaká je zkušenost? Martin
Sekačka Snapper, 12.1.2011