|
Příspěvky uživatele - 174.181
|
 |
Stejnou IP adresu může sdílet více přispěvatelů, kteří využívají internetové připojení od stejného poskytovatele nebo jsou uživateli počítačových sítí velkých firem a institucí. Spolehlivou zárukou autentičnosti příspěvků je proto pouze registrace a vkládání příspěvků pod svým uživatelským jménem.
|
 |
Ustřihnout větvičky u rajčat?, 13.6.2009 Nejsem odborník a proto nevím, jak to celé správně odborně popsat, proto použiji svá slova. Měl jsem na mysli spodní větve s listy, které nemají žádná pupata, nad nimi mám větvičky s listy, kde už poupata jsou, tak jsem jen chtěl vědět, jestli mám ty... celý příspěvek > |  | Ustřihnout větvičky u rajčat?, 12.6.2009 Zdravím. Mám dotaz. Mám odstřihnout spodní větvičky u rajčat na kterých nerostou žádné poupata? Jsem začátečník a myslím si, že akorát berou sílu, jelikož jsou hodně velké... Nechat jen větvičky, které mají poupata a ty ostatní vystříhat? Co radíte?... celý příspěvek > |  |
|  | Papriky a výška květináčů, 9.6.2009 mimochodem jak čtětečkem opylováváte květy? Do něčeho nemáčíte nebo jak? :) Nějak tomu nerozumím... |  | Papriky a výška květináčů, 9.6.2009 Máte je stále za oknem enbo už i přes noc a přes den venku? DěkujI. (valle@centrum.cz) |  | Padají mi květy/poupata u rajčat/paprik, 7.6.2009 Co s tím, že nejsou moc zelená? :-/ |  | Padají mi květy/poupata u rajčat/paprik, 6.6.2009 Takže doporučujete toto: hnojivo Kristalon Plod a květ |  | Padají mi květy/poupata u rajčat/paprik, 6.6.2009  Přidávám ještě fotografie, jestli z nich něco nevyčtete :) A také jestli na paprikách není něco v nepořádku, viz foto...Děkuji za vše.