 |
Husqvarna 240e nový model, 15.12.2008 Ja nediskutujem o ničom inom ako o tom že pri predvýplachu do motora neide viacej vzduchu, lebo jednoducho sa tam nemá ako dostať.Fizicky to neni možné.Ide tam pravdepodobne menej benzínu a o to viacej vzduchu a rozdiel je 0,0nič na... celý příspěvek > |
 |
Husqvarna 240e nový model, 14.12.2008 Kedy sa tam dostane vzduch naviac? A to dokonca priamo do spaľovacieho priestoru.
Po zapálení zmes vybuchne vytvorí tlak ktorý tlačí piest dole, tento tlak sa postupne uvoľňuje až kým piest nedosiahne výfukový otvor.lenže v tej chvíli je už... celý příspěvek > |
 |
|
 |
Husqvarna 240e nový model, 13.12.2008 JJ
Jani |
 |
Husqvarna 240e nový model, 13.12.2008 Tak teda takto-klasický problém dvojtaktu ak pominieme olej v palive je to že novo nasávaná zmes sa mieša zo splodinami z predchádzajúceho pracovného taktu a zároveň časť nespálenej zmesy odchádza dovýfuku bez akého koľvek využitia /pre... celý příspěvek > |
 |
Husqvarna 240e nový model, 13.12.2008 Ospravedlňujem sa za slovosled.Niekde sa vlúdila chybyčka.
Jani |
 |
Husqvarna 240e nový model, 13.12.2008 http://cs.wikipedia.org/wiki/Soubor: Arbeitsweise_Zweitakt.gif
Máš uplne pravdu, ale niekedy ma štve ak niekto tvrdí elementárnu hlúposť a ešte ma presvedčuje že má pravdu.
Ten obrázok je asi najlepšie zobrazený dvojtakt aký som kedy videl.Je... celý příspěvek > |
 |