Dobrý den, i já jsem nakoupil u Neumanna v Kunraticích. Na emailový dotaz o vyzkoušení před zakoupením se mě paní Neumannová zeptala, zda-li si představuji, že bych si donesl špalek na kterém bych pilu vyzkoušel a poté objednal přes internet. Což mne urazilo a zařadil jsem toto chování na úroveň, která určitě neodpovídá autorizovanému prodejci. Mají zajímavý marketingový plán.
Dvojí ceny - jedna (levnější) přes internet a jiná při nákupu hotově - rozdíl v ceně zřejmě, podle mých zkušeností, pokrývá případné dotazy a požadovaná pomoc při montáži.(Bude-li k dispozici ceník otázek a rad, pak si zákazník může, při platbě hotově, spočítat na které otázky se může zeptat, popřípadě určit priority otázek, aby mu vystačil kredit. Tak že zákazníka rozdělují do nejméně dvou škatulek.
a) při objednávce přes internet - bez nároku na dotaz a radu
b) při platbě hotově - několik rad a pomoc - vše však v mezích.
Nevím jak řeší zákazníka, který řeší doplňky či náhradní řetěz a pod. Asi musíte uvést jak jste pilu pořídil a podle toho s Vámi komunikují.
V dnešní době je to opravodový unikát firmy.
S pozdrave Petr M.