A-z centrum Neumann



      
host - 157.243 (?) 
27.7.2009 21:36

Dobrý den, i já jsem nakoupil u Neumanna v Kunraticích. Na emailový dotaz o vyzkoušení před zakoupením se mě paní Neumannová zeptala, zda-li si představuji, že bych si donesl špalek na kterém bych pilu vyzkoušel a poté objednal přes internet. Což mne urazilo a zařadil jsem toto chování na úroveň, která určitě neodpovídá autorizovanému prodejci. Mají zajímavý marketingový plán.

Dvojí ceny - jedna (levnější) přes internet a jiná při nákupu hotově - rozdíl v ceně zřejmě, podle mých zkušeností, pokrývá případné dotazy a požadovaná pomoc při montáži.(Bude-li k dispozici ceník otázek a rad, pak si zákazník může, při platbě hotově, spočítat na které otázky se může zeptat, popřípadě určit priority otázek, aby mu vystačil kredit. Tak že zákazníka rozdělují do nejméně dvou škatulek.

a) při objednávce přes internet - bez nároku na dotaz a radu

b) při platbě hotově - několik rad a pomoc - vše však v mezích.

Nevím jak řeší zákazníka, který řeší doplňky či náhradní řetěz a pod. Asi musíte uvést jak jste pilu pořídil a podle toho s Vámi komunikují. 
V dnešní době je to opravodový unikát firmy.

S pozdrave Petr M.

  
stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   
host - 252.35 (?), 29.8.2009 13:41
Má zkušenost s touto firmou je rovněž zcela fatální. Koupil jsem u nich v e-shopu na jaře křovinořez 333 R v ceně přes 12 000,- Kč, což sice byla nejnižší částka, za jakou se asi dal u nás sehnat, ale zato to bylo vykoupeno absolutní neochotou a arogantním jednáním při e-mailové komunikaci ve stylu "nic vám radit nebudeme a když se vám to nelíbí, tak nám nepoužitý výrobek pošlete zpět". Navíc mi ani nedoručili slibovaný postřikovač, který v té době byl u celé společnosti Husqvarna k tomuto stroji jako bonus za nákup. Zdůvodnění vyznělo asi tak, že mám být rád, že jsem v e-shopu dostal levněji křoviňák, tak ať neotravuju s bonusem Pravda, křoviňák zatím šlape bez problémů, ale už dopředu se modlím, aby se s ním v záruce nic nestalo a já nemusel s touto společností nikdy více komunikovat. Jistojistě vím, že u téhle firmy mě už jako zákazníka nikdy více neuvidí, i kdyby to byl jediný autorizovaný prodejce Husqvarny na celém světě.
      
host - 242.66 (?), 2.12.2009 15:45

Nemohu než souhlasit s předchozími příspěvky k AZ centru. Dotyčný vysoký pán (a podle jmen kontaktů i zbytek rodiny)zapomíná, že díky nám zákazníkům je dobře živ.

Souhlas s prodejnou a servisem Průhonice.

         
host - 89.191 (?), 27.2.2010 11:23

Teď jsem měl pilu v servisu v Průhonicích a naprostá spokojenost. Po 3 dnech zavolali, že je pila hotová a můžu si pro ní přijet, přitom pilu mě odevzdali tak vyčištěnou, že je skoro jak nová. Takže osobně vřele doporučuji.    Petr

      
host - 177.98 (?), 21.9.2011 12:16

všechno bylo ok dokud mi pila asi po 2 měsících nepřestala startovat.odvezl jsem ji tedy k záruční opravě.za 3 dny si pro ni jedu a pan Neumann po mně chce 440,- za výměnu svíčky, vzduch. filtru a výfuk. filtru a broušení řetězu. říkám,,aha..já myslel, že to bude jako záruční oprava, že to bude zdarma, na to se záruka nevztahuje? a broušení řetězu jsem si neobjednal, já si ho brousím sám,,. Pan Neumann mi vrazil pilu do ruky a říká:,,tak si to vemte a příště laskavě choďte někam jinam,,

děkuji pane Neumann příště půjdu jinam... ale až nebude pila v záruce... do té doby cokoli co se na ní vysere bude řešit vy...

zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Velký stůl z překližky10.4.2025
Velký stůl z překližky7.4.2025
Velký stůl z překližky7.4.2025
Velký stůl z překližky7.4.2025
Řezání zahrandních obrubníků5.4.2025
Řezání zahrandních obrubníků3.4.2025
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2025
DŮMACHALUPA.cz
statistika