Se svojí pilou Partner 352 jsem se dostal do situace, kdy už prostě nešla seřídit. Motor sice naskočil, ale otáčky nedržel a ani při nejlepší vůli s tím nešlo nic dělat. Pak jsem zjistil že mám zalomené sedlo seřizovacího šroubu H a tím se stal karburátor Walbro zcela nepoužitelný. Na Aukru jsem našel tzv univerzální karburátor za pouhých 318 vč poštovného. Moc jsem mu nevěřil. Je to samozřejmě Čína. Ale pozor! Nikde žádný návod k zapojení. Rozměry jsou sice stejné, ale vývody a ovládání klapek jsou úplně jiné. Píšu to sem tedy proto, abych ušetřil nervy ostatním. Číňan je tak nějak připraven na nejhorší variantu - tedy pila nemá přívod podtlaku na přírubě, ale samostatnou hadičkou. Proto má v horním víčku na to nachystaný vývod. Ten přírubový je tam taky, ale zaslepen. Protože Partner má podtlak na přírubě, musel jsem v tělese Číňana provrtat malým vrtáčkem připravený otvor. (je tam důlek) Pak je nutné zaslepit ve víčku vývod a nebo jako já - použít staré víčko. (těsnění jsem dal nové z Číňana a na starém víčku jako bonus je nápis Walbro (Číňan je bez nápisu, nebo s nápisem Wanbao) Zbývá upravit ovládání klapek podle typu pily (já mám teď sytič opačně, ale to se dá skousnout) Nenechte se vykolejit tím, že má Číňan pouze jednu trubičku (přívod paliva) Druhá k pumpičce tam není, ale podtlaková pumpa funguje skvěle. Ruční pumpičku tam můžete nechat, jen ta jedna hadička bude čouhat někam pod karburátor. Když s ní zapumpujete, vháníte pouze vzduch do nádrže a tím taky to palivo posunete hadičkou k přívodu. Takže hodně štěstí. Tato oprava je levná, ale pouze pro zručnější mechaniky. (koupit Walbro za 1500 musí ti ostatní)