Solo v Mountfielde



                     
host - 162.32 (?) 
26.1.2013 19:06

rozdiel je krutiacom momente.

  
stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
                     
Mitchell - (10) - 37.248 (?), 3.8.2013 14:58

A hlavnĕ má Solo zaručený velký odbĕr hned zezačátku, protože MTF má velkou prodejní síť.

                     
host - 229.89 (?), 21.1.2013 12:58

Ja som volal do firmy co doteraz robila SOLO ako dovozca a tam mi povedali presny opak, nemaju nic spolocne s ich vypredajom a v ziadnom pripade sa u nich neda uplatnit ziadna garancia na tovar kupeny v MF a takisto ani u ich zluvnych dealerov. Stoji ovsem zato si pozriet z akych cien dava MF zlavu.

                     
m3f - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (5585) - 242.167 (?), 21.1.2013 13:06

Případnou reklamaci budu vždy a jenom uplatňovat u toho komu jsem dal za výrobek peníze, kam ji pošle on je jeho věc a je mi to šuma fuk. Nevidím jeden jedinný důvod proč se obracet na někoho u koho jsem nenakoupil. A kdyby mi to prodejce navrhoval tak ho pošlu někam, smluvní vztah je vždy jen a jen mezi mnou a podejcem.

                     
host - 229.89 (?), 21.1.2013 13:43

Lenze ide o to v akom rozsahu sa budu dat uplatnovat reklamacie v MF, ak ako doteraz v inom sortimente, tak ziadna vyhra. Solo doteraz platilo snad k najtolerantejsim, nie ako u Stihla kde vam uznali snad len zapalovanie. Snaha MF je jednoznacna... odpalit doterajsich dovozcov aby nik potom nevidel na prsty v cenovej politike presne ako v Oleomaca. To ze ho OM ma predrazeny min. o 50 % oproti cenam v EU je jasne, napr. iny dovozca asi nie oficialny ma takuto cenu na OM 250t 222,00 €, cize ziadna mimoriadny rozdiel pri vypredaji v MF.

                     
host - 209.10 (?), 21.1.2013 17:13

No však mne povedali to isté, keď si pílu kúpim v MTF, tak aj servis mi budúrobiť oni, čiže MTF. To ma odradilo kúpy. Aj keď je cena veľmi lákavá, bez seriozného servisu to nejde. Servis nie je len prípadná oprava kúpeného stroja, podľa mňa je to oveľa širšia služba pre zákazníka. A v tom sa MTF musí ešte veľa učiť.

                     
host - 149.89 (?), 21.1.2013 18:24

a jak v solu servisu poznají že ta pila je koupena v MF kdyz jde o servis jen pilu vam veme i kdejaky jiny servis na opravu treba. ono je reklamace a apk je servis, mam pocit že vsichni pisete o servisu ale myslíte na pripadnou reklamaci yes SOLO je snad natolik kvalitní že vydrří vic jak 2 roky bez poruchy ne apk vam je stejank i tak MF ukradeny.

                     
host - 209.10 (?), 21.1.2013 18:48

Zistia to podľa výrobného čísla, a potom predajca si zvyčajne pozná svojho zákazníka. Nemajú to radi keď nedáš zarobiť pri kúpe jemu a chceš servis od neho aj pozáručný. Potom môže zarátať pri servisovaní aj konkurečnú prirážku, alebo ak má dosť širokú klientelu, jednoducho odmietne.

                     
host - 225.35 (?), 21.1.2013 19:14

byva zvykom ze vyrobca dava pausal na prace pri zarucnych servisoch za odobraty tovar... preco by mal ho teda robit ten co tento pausal nedostal. A este ked sa dostava pausal tak sa snazi tento dovozca svojou garancnou politikou co najviac setrit na nakladoch. Cize nie u kazdeho dostanete pri rovnakej zavade aj zhodne stanovisko ku garancii. V tomto ma Mountfield specialne praktiky, napr. nedodrzanie navodu a pod to sa da zahrnut vsetko.  

                     
host - 227.2 (?), 21.1.2013 18:34

Tomu nerozumim.Bud Beda prodava Solo, pak by nemel byti problem vyuzit servis Bedi i servis Solo.A jestli tj.jinak, pak chapu, ze se k tomu Solo nezna.Divil bych se docela Solo, ze by si zadalo s Bedou.

zahrada.cz
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika