Nechápete správně: za 15 minut se nevytvoří taková silná krusta karbonu, kterou máte na fotografiích výfukového kanálu. Ta už tam musela být předtím a svědčí o používání méně kvalitního oleje nebo jeho nadměrného množství v palivové směsi. Jak píše pan Standa - potíže se startem mohly (i když nemusely) souviset se sníženou kompresí, pokud už pila byla "načatá", tj. přidřená. To už ale těžko prokážete, navíc uznáváte, že pila nakonec chytila a nějakou dobu řezala - při tak zásadním zadření, jaké máte na snímku, by toho ale nebyla schopná. Takže mohla být lehce přidřená, ale stejně tak mohla být v pořádku a obtížný start mohl být způsoben jinými vlivy.
M2T se vyrábí v několika typech - ten hnědý (medový) má API-TB a je určený do maximálně středně namáhaných motorů, což vysokootáčková pila není. Tam patří API-TC, což je červený M2T nebo M2T Super. V popisu z Aukra máte navíc doporučený poměr směsi 1:40. Zadřít bezvadný motor nesprávnou směsí je otázka minut, při vysokých otáčkách jednotek minut. Pilu nechte prohlédnout v servisu, pokud není v háji klika a půjde vyčistit válec, můžete ji zachránit.