řetěz na pile HQ

host - 145.6 (?) 
5.4.2009 23:23, zobrazeno: 5970x

prosím o radu, mám pilu asi H162(to nevím přesně protože jsem ji dostal a není na ní žádný štítek a jsem amatér tak to odhaduji podle fotek tady).Po nasazení řetězu po nabroušení(v servisu)se po několika otáčkách řetěz úplně napne že s ním nejde pohnout.

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna

host - 94.115 (?), 6.4.2009 8:36

nefunguje Vám mazaní řetězu. HH

host - 145.6 (?), 6.4.2009 13:48

Díky moc za radu, začalo se to projevovat po namontování řetězu po nabroušení.Tak mne mazání nenapadlo.Ted´se musím propracovat nějak k tomu čerpadlu.(Vyzkoušel jsem to tak, že jsem řetěz namočil do oleje.)

host - 191.125 (?), 6.4.2009 20:12

Mal som stejny problem, zdemontoval som listu, odstranil krit mazania pod listou a nastartoval.Kontroloval som otvor na mazanie ci sneho vychadza olej.Mne nevychadzal tak som vylial olej z nadrzky na olej a zistil som ze je hadicka v polohe vysoko v nadrzke a ktomu zalomena.Po uvedeni do poriadku je vsetko OK. Miroslav K.

pikacu - Bronzový Zahrádkář .Bronzový Zahrádkář. (69) - 109.17 (?), 7.4.2009 8:53

Lištu ani nemusíte sundavat. Vždy po nastartování a zahřátí pily zkouším, jestli maže - postačí na vyšší otáčky mířit špičkou lišty někam na pařez, papír, cokoliv, dole pod řetězem se musí udělat čárka od odstřikujícího oleje. Pokud se ani po delším čase neobjeví, pak teprve sundat lištu a točit motorem spojkou (pozor na navinutí montérek, vlasů apod.!!!). Pokud ani poté nevytéká, pak bude problém v zalomené hadičce v olejové nádrži, případně bude poškozené čerpadlo (šnek náhonu čerpadla je záměrně z plastu, odnese to vždy on - to už se ale musí sundavat spojka, na tuto práci potřebujete dorazový šroub a také vědomosti... závit je opačný - pokud nevíte jak na to, raději dát v takovém případě do servisu). J.K.

host - 25.37 (?), 10.4.2009 16:00