Konecne som sa dostal k napisaniu prvych dojmov s novej pily :-) ZAsielka prisla, dopravca pockal kym som vybalil a kontroloval. Pila prisla samozrejme rozobrana, v baleni lista 40cm, retaz, kluc na sviecky+srobovak+utahovak na retaz, navod, trsoak zle zostaveny okruhly pilnik na retaz. Zaujimave je, ze motorova cast uz smrdela za spalenym benzinom. Zda sa, ze ju uz skusali, alebo sa jedna o kus, ktory niekto vratil po prvom odskusani. Na liste ziadne znaky pouzitia. Pilu som zlozil, skontroloval sviecku (zaolejovana a smrdela po benzine). Retaz som napol podla vasich rad. Dalsi den som bezal na benzinku kupil benzin, u mojho predajcu auto suciastok som kupil olej do motora a retazovy olej (motorovy - Divinol Zveitaktol FF - norma Husqvarna 242, Retazovy Divinol H.) Namiesal v pomere 1:40 nalial do pily a siel vyskusat. Podla navodu vypnuty spinac, vytiahnuty sytic, trikrat naprazdno, zapol spinac na prvy trh pila naskocila a vrcala ;-). Kedze som nemal k dispozicii surove drevo, musel som skusat na stavebnom dreve, teda stare krovy zo strechy. Asi stostyridsat rezov v suchych asi 20cm hranoloch, vyskusal som aj hrubsie asi 40cm hranoly. Jasne, ze som skrtol aj o klinec, ale iba raz, po kontrole retaze mam jeden zub nacaty :-( Pila sla do rezu pekne, netlacil som na nu nechal som ju volne vlastnou vahou rezat, bez nejakych mne podozrivych veci. Pri konci prvej nadrzky (0.5litra) sa sem tam zakuckala, ale to pripisujem nedostatku benzinu. Olejova nadrzka ma 0.3l a vydrzala dve nadrzky benzinu. Jedine co ma troska serie, je, ze olej na mazanie retaze kvapka aj ked pila stoji bezpracne na zemi. Asi nejaka vada, uvidime ked zavolam na servis. Pri konci druhej nadrze sa zacali diat zaujimave veci. Ked som sklonil pilu za jazdy celom k zemi, zacala naberat otacky (bez zataze v dreve). Zlakol som sa a hned vypol. Nechal oddychnut, a na prvy sup nastartoval. Este chvilu rezal ked sa zasa pri skloneni zacali dvihat otacky. Pilu som odstavil. Po prichode kamarata, ktory sa naozaj vyzna, som mu pilu predviedol co robi. Vzal maly srobovak, potocil s nastavenim, pila zacal naprazdno tocit tie naozajstne otacky ktore by mala mat, prehlasil, ze teraz je to ok. :-) Do nastavenia karburatora ale nezasahoval. To mi hned povedal, ze by bol problem s reklamaciou. Takze zatial o pile tolko. Odvtedy pila stoji, nemam co rezat :-) A do starych tramov sa mi nechce, hlavne nie v tychto horucavach. :-) Stale vsak z nej tecie olej. Po ocisteni pily sa mi zda, ze tecie okolo nastavovacej skrutky na prietok oleja na retaz.