Problem Dolmar 420



                     
host - 65.231 (?) 
28.1.2011 16:25

Jiří, protože mám Vaše příspěvky přečtené už několik let zpět, nad tímhle jsem se pozastavil i podivil, protože zde zpravidla doporučujete neco zcela jiného. Tolik příspěvků o nových technologiích a nových pilách a pak tohle . A to jsou stroje jako H55, 365 a S ms 250 a spol zastaré technologie zralé na smetiště dějin. Zapať bůh že nové modely od S tyhle potíže nemají a nedělá jim problem jet na benzin starší jak půl roku. (benzin, ne směs!)  j.c.

  
stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
                     
J.S. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (3388) - 211.4 (?), 28.1.2011 16:40
Já jsem tuto reakci od někoho čekal a nemá význam vysvětlovat, proč jsem nedoporučoval tazateli, který se ptal na nový model, starší model. Já mám i ke starším modelům jiný vztah, neboť jsem se s nimi něco nařezal. Nic to nemění na tom, že novější modely, v tomto případě 420 jsou celkově lepší. V návodu je uvedeno vše ohledně použití směsi a to, že to někdo včetně mě nedodržuje, není problém pily. Co kdo říká je jeho věc a moje zbytečná starost.
                     
host - 65.231 (?), 28.1.2011 16:59

Vztah ke staršímu modelu nebo stroji zcela chápu a nemám nic proti. Zdaleka se to nemusí týkat jen pily.  j.c.

                     
host - 135.63 (?), 29.1.2011 15:47

Dobrý den, chtěl jsem se připojit s poznatkem ohledně kvality benzínu. Mám také pilu a křovinořez, měl jsem problémy na jaře u křovinořezu se zalepeným karburátorem i když používám značkový olej a čerství benzín a po skončení sečení na podzim vždy jsem poslední nádrž vyjel dosucha. V servisu mě řekli že v naturálu 95 mají pumpy hodně nečistot a velký podíl lihu a ten se nesloučí s olejem takže motor i méně maže.  Nyní tankuju naturál 98 a mám už od té doby klid. Je sice o něco málo drahší ale také kvalitnější.

   
host - 225.74 (?), 29.1.2011 9:33

Taky mám 420C (od dubna 2010) a brzo už mě taky čeká první nastartování v novém roce. Jde nějak tomu problému, který se tady řeší, nějak předejít? Naposledy jsem řezal v listopadu a pravda, nedbal jsem návodu a v pile je ještě stará směs (z listopadu). Jaký je ideální postup? Vylít nádrž a nechat vyschnout? Příjde mi ale, že i když byliju benzín z nádrže, tak v karburátoru a hadičkách směs zůstane, nebo ne?

      
J.S. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (3388) - 210.143 (?), 29.1.2011 9:36
Primerem dostanete novou směs do karburátoru. Preventivně nastartujte pilu a chvíli řežte.
         
host - 154.183 (?), 2.2.2011 6:22

Tak pila funguje.Po prvotním štelování to dělala pořád.Pak jsme na to vlítli podruhé, pořádně vyfoukat karburátor(naštěstí nebyl potřeba ultrazvuk),nové seštelování a pila běží.A ponaučení pro příště a i další uživatelé.Vím, že se nemá nechávat stará směs(to se mi kamarád furt smál, že pořád mícham novou směs, když stará už byla starší jak 2měsíce).Ale nedošlo mi, že i po vilití z nádržky zůstane ve vedení nějaká směs a to byla zřejmě ta příčina.Takže pozor u této pily dostat i směs z karburátoru při delším odstavení.A otázka: jak dostanu směs z karburátoru?Stačí když dojde benzín namačkat primerem do karburátoru, znova nastartovat a takhle to párkrát zopáknout?To je jediné co mě napadlo.

            
J.S. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (3388) - 210.68 (?), 2.2.2011 7:02
Stačí řezat do zastavení motoru nedostatkem paliva. Při prvním náznaku docházení paliva dál neřezat a nechat motor spotřebovat zbytek v nádrži na volnoběh. Jen bych doplnil, že při současném složení benzínů to platí pro každou pilu, jen u těch starších nebudou problémy tak velké a tak brzy po takovém odstavení pily. Ale rosolovité usazeniny se tvoří všude a snižují průtok paliva.
            
host - 107.237 (?), 2.2.2011 11:16

jj před uložením vyjet do sucha = na konci řezání vylít zbytek nádrže, nastartovat a nechat běžet do zdechnutí. Bohužel benzíny v ČR jsou hodně často pěkný sajrajt a jistota není ani u značkových pump (i když tam je pravděpodobnost sajrajtu mnohem menší než u malých "vesnických")     Gl.

         
host - 225.74 (?), 15.2.2011 21:41

Tak jsem včera namíchal čerstvou směs, nalil do pilky a nastartoval, škytla hned při druhém natáhnutí na sytič a po vypnutí sytiče hned po prvním potáhnutí naskočila, dokonce jsem i zapomněl namačkat primer. A jela bez nejmenšího zaváhání. Měl jsem trochu strach, že už v ní bude něco ucpané. Byla v ní směs z listopadu. Od listopadu je ale vlastně teprve tři měsíce (udává se, že trvanlivost směsi je max. 3 měsíce), takže palivo bylo vlastně ještě (tak tak) v normě. Ale věřím, že záleží i na kvalitě benzínu, což se může u našich pump lišit. Takže všem přeju bezproblémové odzimování vašeho motorového miláčka

zahrada.cz
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika