Problem Dolmar 420
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 72.149 (?), 27.1.2011 13:56
Mě na tom jevu zarazila plynulost a rovnoměrnost zvyšování otáček. Otáčky rostly tak jinak, než když se při seřizování karburátoru plynule přivírá tryska L a také konečné otáčky by byly jistě podstatně vyšší. Spíše to vypadalo, jako kdyby se pomalu přidával plyn. Já jsem pilu vypnul, když již byly otáčky tak cca 6000-6500ot/min. S tím benzínem se mi to nezdá, ale uvidíme co se bude dít dále. Já jsem to zatím neřešli. Kdyby se to neobjevilo v diskuzi, kdy se ukázalo, že se to nestalo jen mě, tak bych to nikde neventiloval a problém řešil sám.
F.O.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 154.183 (?), 27.1.2011 18:43
Směs byla čerstvá, ale je pravda je, že pila stála od září s benzínem.Ten sem vylil a dal nový.Netuším jestli to mělo na to vliv.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 196.96 (?), 27.1.2011 10:52
Necudujte sa, to povie kazdy predajca ze sa to stalo pri vasej pile , iba vam a ze uz ich predal desiatky a nikomu nic. Mozno predal iba dve a obe mali reklamaciu. Tazko dokazat.
|
|
|
|
|
|
|
host - 4.243 (?), 28.1.2011 12:02
Z textů jsem si odvodil, pila s větším obsahem... nebo ještě jinak, kdyby PS420 měla obsah motoru 50 ccm a větší, byl by tento problém také? Odvozuji, že větší obsah jsou větší "díry" v karburároru, které by s tak snadno nezanesly. Nebo jsem úplně mimo?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|