Problem Dolmar 420
|
|
|
|
host - 72.149 (?) 27.1.2011 11:12
Jěště k tomu podotýkám, že jsem měl namíchanou směs z benzinu se stabilizátorem paliva B&S, který používám do navijáku.
Pokud něco zjistíze a dáte vědět, budu rád.
F.O.
Umístění příspěvku v diskuzi Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 154.183 (?), 24.1.2011 22:20, zobrazeno: 37778x
Co se týče motorových pil jsem totální laik.Už rok mám 420.Teď jsem po delší době potřreboval řezat, namíchám novou směs a řežu asi 10min. v pohodě pak si byla přidává sama otáčky jakou kdyby docházel benzín, ale ten tam stopro byl.A zařal se ozývat takový cinkavý zvuk, ale ne od řetězky spíš se line kolem startovací šnůry.Nevíte co by mohlo být za problém.
|
|
|
|
|
|
|
J.S. - Diamantový Zahrádkář (3388) - 210.107 (?), 25.1.2011 8:26
Startování si můžete snadno zkontrolovat, při montáži zpět povytáhněte lanko (za držadlo startování) a přiložte na pilu a povolte držadlo, snadno potom správně zapadne. Problém s chodem motoru je způsoben sníženým průtokem kolem sedla trysky, nebo se shlukem ze staré směsi zalepilo i sítko. Vy to asi čistit nebudete, ale lze si pomoci stabilizátorem paliva, který dle návodu přidáte do směsi - paliva, nastartovat, počkat až se dostane do karburátoru, nechat 1 den působit, nebo zkusit, pokud to jde otevřít trysku L. Ale to není pro úplného laika.
|
|
|
|
|
|
|
host - 154.183 (?), 26.1.2011 19:33
Tak pila byla na seřízení, karburátor čistý jako nový.A problém pokračuje.Prý to vypadá na vadný karburátor.
|
|
|
|
|
|
|
host - 107.237 (?), 26.1.2011 19:40
Může být a nemusí. Pokud je pila v záruce, tak nejlepší bude vyreklamovat to. Gl.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 154.183 (?), 27.1.2011 9:16
Je v záruce mám ji rok a kousek byl sem u prodejce dolmaru co mě ji prodal.Pujde na reklamaci a holt se uvidí.A koukám, že to nedělala jen mě.Mě prodejce říkal, že se stím setkal poprve a že 420 prodal už dost.
|
|
|
|
|
|
|
host - 72.149 (?), 27.1.2011 10:00
Mě to udělala také. Když jsem řezal bylo slyšet nové zvuky, které se jevily jakoby pocházely od zavzdušňovacího ventilku palivové nádrže. Takové lupání. Sledoval jsem to, ale pila šla normálně, tak jsem řezal s tím, že se na to pak podívám. Po další nádrži se to stalo. Pila byla zahřátá. Na volnoběhu začela postupně, ale naprosto rovnoměrně zvyšovat otáčky, až se rozběhl řetěz. Po vypnutí a novém nastartování to udělala zase. V nádrži když jsem ji otevřel podtlak nebyl. Mírně jsem povolil L trysku a protočil několikrát motor na prázdno. L šroub jsem po několika řezech vrátil do původní polohy. Pak mi to již neudělala, ale vyřezal jsem cca 3/4nádrže. Tak nevím. Pokračovat budu ale až za měsíc a hodně, tak uvidím. Pokud někdo zjistí, co je příčinou, dejte to tady vědět.
F.O.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 154.183 (?), 27.1.2011 10:22
Přesně takto se chová ještě jednou se udělá základní nastavení a pak se uvidí jestli se projede na servis, ale určitě dám vědět co s ní bylo.
|
|
|
|
|
|
|
host - 72.149 (?), 27.1.2011 11:12
Jěště k tomu podotýkám, že jsem měl namíchanou směs z benzinu se stabilizátorem paliva B&S, který používám do navijáku.
Pokud něco zjistíze a dáte vědět, budu rád.
F.O.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|