Princip činnosti karburátoru



host - 33.201 (?) 
7.3.2020 21:53, zobrazeno: 2260x

Ze sportu oživuji mrtvou Partner 351, kterou jsem dostal zadarmo. 

Nyní dumám nad karburátorem. Doufám, že principiálně se karburátory přiliš neliší.Myslím si, že:

1) Impulzním kanálkem jde změna tlaku z klikové skříně pod víčko, které kryje jazýčkovou membránu. Část membrány  pak pumpuje benzín do karburátoru.

2) Benzín pak prochází jehlovým ventilem pod druhou membránu. Ta slouží (?) k vyrovnávání množství benzínu v karburátoru. Část benzínu jde přes regulačnbí šrouby H a L do ejektoru a pak do válce, přebytek benzínu se vrací do nádrže.

3) Pumpičkou před startem nasávám benzín a protlačuji jej do karburátoru. Čili trasa benzínu je: nádrž - pumpička- jazýčková membrána- jehlový ventil- válec (  nebo zpět do nádrže).

NEVˇIM, zda má jehlový ventil být v klidovém stavu tlakem membrány otevřený, nebo ne. Když bude uzavřený, nepřetlačím přes něj pumpičkou benzín k tryskám reg. šroubů (tj nejde pumpovat před startem). A co pak ventil otevře, když na membránu zvenčí nepůsobí žádný tlak?

Nebo na membránu působí podtlak způsobený prouděním vzduchu přes karburátor, membrána se prohne a tím pak otevře jehlový ventil?

Začal jsem nad tím přemýšlet proto, že jsem si nechal poslat nový karburátor a ten měl výstupní otvor, kterým jdou impulzy pod víčko jazýčkové membrány  zaslepený (výrobní vada?).

Prosím nepište moudra typu " vyhoď to, kup si nový karburátor, dej to doborníkům atd.". Jde mně o pochopení, jak karburátor funguje.

Děkujji za kvalifikovanou odpověď.  Jirka

  
stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   
host - 16.182 (?), 10.3.2020 22:41
Pumpička je až za karburátorem, jehla musí být zavřená jinak by tam byl stále membránou pumpován benzin
zahrada.cz
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika