Je to typický příznak špatného nastavení karburátoru. Ale v případě nové pily, nebo když je vše v pořádku.Co se děje je způsobeno ochuzením směsi a může to být způsobeno až v nejhorším případě netěsností gufer, nebo jen sníženým průtokem paliva - nejprve ověřit - případně vyměnit palivový filtr, případně vyčistit sítko v karburátoru. Tím se obnoví správná dodávka paliva do karburátoru a lze z toho vycházet dál. Může to být jen nečistota u sedla trysky, která ale souvisí s filtrem v nádržce a sítkem v karburátoru, nebo delším odstavením pily a sraženinou s paliva, která blokuje správný průtok. Já to nejprve v takovém případě zkusím tak, že trysku L, dle potřeby i H otevřu na třeba 3 otáčky a držím motor v chodu přes přidaný plyn, jinak by zhasl. Tím se zvětší průtok kolem sedel a vyplaví se novým palivem to, co vadilo - nečistoty a úsady. Nechám to tak asi 10 sekund, dle stavu opakuji, nebo déle a potom zkusím cca původní nastavení. Již se mi několikrát povedlo jen tímto zásahem dát pilu do pořádku. Ale toto zabere hlavně tehdy, když je pila relativně krátkou dobu v provozu, s velkými přestávkami a palivo je ponechané v pile. Záleží tedy na tom, co na Vaši pilu z tohoto nejvíce pasuje.