Pila Aram-Trade-Tools
|
|
|
|
|
|
|
J.S. - Diamantový Zahrádkář (3388) - 126.178 (?) 27.6.2010 18:58
Já jsem se dříve snažil vysvětlit, že to levné má velké vady na funkčnosti, bezpečnosti, ergonomii, spotřebě paliva a pod. Ale ozvalo se dost "spokojených" prodejců, kteří pořád dokážou neznalé a nerozhodné přesvědčit. Ti až potom poznají, že udělali chybu. Bohužel z vlastní zkušenosti musím uznat, že většina těchto lidí si to zaslouží. Nastaví si nesmyslnou cenu a hledají na internetu, co se k této ceně přiřadí pod názvem - třeba - motorová pila. Potom již poslední krok, dotaz do diskuze, nebo prodavače, i když je již v podstatě rozhodnuto. Na tyto lidi platí moje oblíbené - léčba šokem. Až zaplatí a poznají, co si bez ohledu na dobře míněné rady koupili, nastává léčebný proces. Pokud ani toto nezabere platí - komu není rady, tomu není pomoci.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 63.106 (?), 8.6.2010 18:54
Při své práci technického znalce se s čínskými "značkovými" klony či plagiáty setkávám stále častěji.
Přeji šťastným majitelům hodně štěstí, hlavně aby jim radost z výhodného nákupu vydržela a aby se při práci s těmito "vychytanými" stroji nezmrzačili...
P.S. Proč myslíte, že české silnice ještě nejsou zavaleny levnými a kvalitními čínskými automobily?
|
|
|
|
|
|
|
host - 231.237 (?), 8.6.2010 21:09
Tak to bych pane nesrovnával. S tou kvalitou máte jistě pravdu, ale pouze zpola - při Vaší profesi přeci dobře víte, že "tradiční" automobilový výrobci, resp. celé jejich dodavatelské řetězce, se doslova topí v moři legislativních změn, úprav, jejich úprav apod (ROHS, SVHC, ISO, REACH a podobné bláboly), které téměř znemožňují normální fungování firmám evropským, natož jiným. Než se podaří normu zavést, už je aktualizována, nebo ještě lépe úplně nahrazena něčím jiným, až si často říkáte, kam až to může vést. Důvod je podle mě právě nevpuštění Číny, Indie a podobných zemí na náš trh. Jinak už by tu dávno byli... LK
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 118.44 (?), 28.6.2010 16:16
To máte pravdu, včera jsem zhlédl film o padělcích baterií do mobilu z číny.Vyrobí vám opravdu jakou budete chtít a zajistí vám i převoz letadlem air frans do francie.Originální nápisy a hologramy nejsou problém prodávají je tam v arších tak dnes nerozeznáte pravou baterku od padělku a v tom je ten problém.Některé jsou na slušné úrovni a některé můžou i vybuchnout. Tak je to i s těmi náhr díly některé ujdou a některé nevydrží ani záruku, záleží který číňan to tam vyrábí a jestli už má dílnu na úrovni, nebo to mastí v garáži na bedně od rýže.
|
|
|
|
|
|
|
host - 185.108 (?), 1.7.2010 18:48
chlapy, ale ja musim uznat ze ta pila reze perfektne myslel sem ze s ebude dusit kdyz ma tak nesmyslne obrovskou listu, ale reze lip jak stejne vykonna STIHL 025. ale ta spotreba je silena i oleje. dneska sme nalil plnou nadrz zhodil asi 5 mensich stromecku do prumeru 20 cm vscehno odcvetvil a nakratil na metry a pri naklonu uz zase kuckala. nemam predstavu kolik nareze normalni pila dreva na jendu nadrz, ale myslim si ze min dvojnasobek
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 185.108 (?), 3.7.2010 19:49
tak konecna dneska sem chtel sestelovat svepomoci karburator a pila uz nechce vubec chytnout jd eta asi moc paliva podle silene mokre svicky.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 185.108 (?), 4.7.2010 16:08
No pila startovala bez problemu dokud jsme ji sam uplne nerozsteloval: D moje chyba hrnu s edo neceho cmeu nerozumim dobre.
Ale musite chapat ze jsme chtel nejak upravit smes aby tak brutalne pila nezrala, ale napada me jestli to proste nebude tim ze je to slaby motor na obrovskou listu a moc silny retez. technicky je to logicke. motor musi prekonavat troufnu si rict skoro 2nasobne treni. to je jako kdzy za favorita pripojim tunovy prives a tahnu ho na chalupu, taky to zere o 5 l vic.Ale porad nevim kolik ma asi zrat normalni motorovka s vykonem kolem 2 kw. tahle mam 2,2 kw.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|