Oleo-Mac GS 410 CX - podělte se se mnou o zkušenosti
|
|
|
|
|
|
|
host - 81.140 (?) 20.2.2015 8:54
Tak pánové, pochopil jsem to správně, že když si někdo koupí pilu Stihl má nejlepší pilu na trhu a nemusí žádný problém řešit, protože Stihl má nejkvalitnější servis a žádný katalyzátory. Díky za Váš názor.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 48.106 (?), 20.2.2015 9:12
Stihl má výbornou servisní síť. Četl jste vůbec tuto diskuzi? Ani jinde není názor na problém se současným katalyzátorem na pile. Právě naopak.
|
|
|
|
|
|
|
host - 81.136 (?), 20.2.2015 10:15
Já jsem pochopil diskusi v tom smyslu, že opravdu nevím jestli je a nebo není výhoda si koupit pilu např. Dolmar PS 420 SC která má katalyzátor, nebo si pořídit pilu Stihl MS 211 nebo MS 231, která ten katalyzátor nemá, tak se ptám jestli s tím nejsou "jen starosti ". A proč takova značka jako je Stihl je moc nebo vůbec nepoužívá? Děkuji a pokud to je nepochopitelné tak se omlouvám
|
|
|
|
|
|
|
host - 81.136 (?), 20.2.2015 10:39
Lebo väčšina píl Dolmar používa motory bez predvýplachu.Tieto motory sú už konštrukčné na svojom vrchole/ mikroprocesorom riadené zapaľovanie, odľahčené piesty s jedným piestny krúžkom, 4, 6, popr 8 kanálové valce motorov na čo najlepšiu výmenu zmesi a pod/. Predvýplach zo sebou nesie aj určité konštrukčné problémy ako napr. zvýšenie hmotnosti piestu, menšiu dravosť, zložitejší karburátor, vyššiu hlučnosť, vyššiu hmotnosť. Týmto som sa nechcel dotknúť žiadnej značky. Vždy je to len o kompromisoch, značke, cene a pod. Jaro Š.
|
|
|
|
|
|
|
host - 185.4 (?), 20.2.2015 10:51
Stihl okopíroval japonské Strato-Charged motory, které s přehledem splňují současnou emisní normu euro 2, takže žádné katalyzátory nepotřebuje. Katalyzátory se používají u motorů, které nesplňují emisní normy, aby se mohly vůbec vyrábět.
|
|
|
|
|
|
|
host - 81.136 (?), 20.2.2015 12:01
Mě by zase zajímalo jak funguje startování u různých typů pil? Jestli je rozdíl v námaze a délky startování? A nebo jinak které pily se nejlíp nastartují podle značek, a jestli na to má vliv katalyzátor? Taky jsem hodně slyšel a četl že některé typy pil mají různé přídavné zařízení pro jednodušší a lehčí nastartování? Funguje to vůbec a má to na to vliv? A co dělat pro jednodušší nastartování?
|
|
|
|
|
|
|
host - 105.167 (?), 20.2.2015 14:56
Když nebereme v potaz elektroniku, tak start usnadňují dekompresní ventily a pomocné pružiny na startování. Dnes lépe hodnotím pružinu, která sice rozšiřuje pilu, má výhodu v rychlém protočení motoru a nešpiní válec mastnotou z paliva. Dekompresor trpí na netěsnost, zatuhnutí. S pomocnou pružinou je startování studeného motoru, protočení motoru velmi snadné.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 37.254 (?), 20.2.2015 18:45
Zdravím, používaný dekompresní ventil netrpí ani netěsností ani zalehnutím. Občas je třeba jeho okolí vyčistit "suchým" benzínem. Pomocná pružina je pro usnadnění startu dobrá věc ale startování "z ruky" s ní jde mizerně. Kdo má alespoň trochu síly, tak je softstarter jen pro zlost. Standa.
|
|
|
|
|
|
|
host - 48.106 (?), 20.2.2015 18:59
A co stane, když okolí dekompresního ventilu občas nevyčistíte? V žádném manuálu není popsán start z ruky.
|
|
|
|
|
|
|
host - 94.115 (?), 18.3.2015 11:41
tak se ke mě dostal 91VLX a délka zubu je 8.4 mm...
HH
|
|
|
|
|
|
|
|