Nastaruje a chcipne
|
|
|
|
host - 244.15 (?) 6.1.2017 9:10
Vnimam to asi rovnako ako pan HH:
1.sprovoznenie stroje - odpadol vyfuk, plyny šlahaju na palivovu nadrz - nasunut nazad, omotat mokrou handrou, pridratovat, dojet do garaze
2. opravenie stroja - odpadol vyfuk, plyny šlahaju na palivovu nadrz - vymenit vadne diely za nove (resp.aspon pouzitelne) - zmontovat spravnym postupom.
Umístění příspěvku v diskuzi Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 244.15 (?), 6.1.2017 9:10
Vnimam to asi rovnako ako pan HH:
1.sprovoznenie stroje - odpadol vyfuk, plyny šlahaju na palivovu nadrz - nasunut nazad, omotat mokrou handrou, pridratovat, dojet do garaze
2. opravenie stroja - odpadol vyfuk, plyny šlahaju na palivovu nadrz - vymenit vadne diely za nove (resp.aspon pouzitelne) - zmontovat spravnym postupom.
|
|
|
|
|
|
|
host - 107.180 (?), 6.1.2017 9:59
Já opravdu nejsem hazardér, takže lidem co takto zprovozňují cokoliv, bych sekal ruce. Protože ten auťák nemusí dojet do garážě a posádka může skončit v černém pytli, v případě pily může dojít k těžkým popáleninám..
|
|
|
|
|
|
|
host - 244.15 (?), 6.1.2017 10:22
Pane 107.180, rozumiem vam. Ovšem aj ked ten priklad nie je optimalny, ale je z realneho zivota. Mohol som si radsej vymysliet nejaky umely, nenapadnutelny priklad. Faktom vsak ostava, ze ze vystihuje rozdiel medzi opravou a sprovoznenim.
Nenapisal som ze sa ma " takto sprovoznovat cokoliv ", to je iba vaša ničim neopodstatnena fikcia. Ale prax je taka, že vela veci ide docasne sprovoznit bez bezpecnostnych incidentov.
Aj tak vnimam vaš prispevok pozitivne, lebo zdoraznuje dolezity prvok bezpecnosti (snad iba s vynimkou tej vyhrazky "sekat ruce" 😨)
|
|
|
|
|
|
|
host - 86.228 (?), 6.1.2017 14:03
Zdar. Dost by mě zajímalo jak ten karbec čistil a a hlavně jak se v tom při této činnosti nevrtal. laslo
|
|
|
|
|
|
|
host - 244.15 (?), 6.1.2017 16:03
Pane Iaslo, tiez som cital v jeho prvom zmätočnom prispevku, ze cistil karburator. Ano, opakujem: napisal ze CISTIL karburator. Ale nie ze ho VYCISTIL, ako tu napisal nejaky mystifikator dozadujuci sa cisiel do kena a sportky...
A to uz vobec neznamena, ze ho vycistil dobre, a otazkou zostava co este pri tom naokolo "dovrtal". Domnievam sa ze je vysoka pravdepodobnost, ze dovrtal, sudiac podla nesustredeneho pisomneho prejavu a podla toho, ako pise o "troch srouboch".
|
|
|
|
|
|
|
host - 173.229 (?), 6.1.2017 17:53
Navíc bychom měli rozlišovat opravář, restaurátor, člověk, který dá věc do původního stavu, kde sám opravuje, nebo vyrábí potřebné díly; opravář, vyměňovatel poškozených součástek, servisman, ale to neznamená, žebude používat, jako nástroje kladivo a sekáč, ale sofistikované pomůcky a postupy, v každém případě by měl být dobrý diagnostik, neměl by nafukovat problém a ze zákazníka dělat blbce, ždímat z něj peníze a nebude tvrdit, že to bez něj nepojede.
|
|
|
|
|
|
|
host - 49.23 (?), 22.3.2019 3:37
Tak tady, asi i jako na jiných diskusích, se to zvrtlo do obecné roviny o lidech a samotný problém to neřeší. Narazil jsem na tuto diskusi, protože mám pilu CS 340, je dva roky stará, nařezala asi 5 stromů až na špalky a snad od počátku blbě startovala a nyní neudrží volnoběžné otáčky. Startovat se musela vždy s plným plynem, návodový páčka na start nešla snad nikdy, ale z počátku alespoň držela volnoběh. Nyní, když chci pár špalků uříznout, tak ji musím držet stále ve vysokých otáčkách, jak uberu, tak chcípne a startuji znova s plným plynem. Svíčku jsem koupil novou, ale od boku, závit a jiskřiště má stejné, ale celkově je větší, jiný výrobse i parametry. Očividně má plnější jiskru, ale po dvou zátazích žádnou jiskru. Zkusím vyčištěnou původní, ta nemá tak zřetelnou jiskru, ale stálou i při pomalejším zátahu. Tak přes svíčku zatím cesta nevede. Karburátor jsem také čistil, žádnou šrobovací trysku to nemá, se šrobkama L a H jsem zatím nehejba, protože jsou na spešl drážkový tubkový klíček, který není v příslušenství, nebo je vyhozen spolu s krabicí i návodem. Zkusím ještě vylejt nádrž a najít a vyčistit sítko. Jinak údržbu předtím neměla žádnou, řetěz už pálil dřevo, spíš než řezal, ale zatím stačilo jej otočit a bere pěkně. Rady a diskuse na servis již tady jsou, tak už jsou zbytečné.
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 20.54 (?), 22.3.2019 9:07
Zdar otočit řetěz na motorovce!!?? JAK??? laslo
|
|
|
|
|
|
|
host - 254.255 (?), 22.3.2019 21:44
Nevím, jak se stalo, ani kdo ji dával dohromady, nebo jestli měl někdo řetěz dole, ale původně byl řetěz opravdu v obráceném směru. Přesto řezala sice pomaleji, ale na řezu tvršího dřeva (myslím neproschlé břízy) byly černé stopy po pálení.
|
|
|
|
|
|
|
host - 230.237 (?), 22.3.2019 10:43
Po svicce a kontrole paliva apalivovych cest by mel prijit naradu karburator. K tomu se neamte a do servisu s tim nechcete, tak asi nezbude, nez koupit novou pilu..
L..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|