V těch servisech taky nedělají žádní Einsteini. Mnohokrát jsem se setkal s tím, že servisák naúčtoval peníze za údajné zjištění závady s tím, že oprava je nerentabilní. Poté, co jsem si vzal rozbitou věc domů a začal se v tom šťourat, tak jsem nakonec věc opravil a zároveň zjistil, že ten takzvaný odborník nezjistil vůbec nic a hrál na to, že mu to nechám v servisu neopravený, koupím si u něj nový výrobek a on ještě využije ten můj rozbitý.
Když mi odešel křovinořez, taky jsem ho hned nevezl do servisu, ale nejdříve vyčistil karburaci, zkusil dát jinou svíčku, zkontroloval kabely a hadičky až jsem dospěl k podezření na vadný zapalovací modul. Jelikož ten jsem doma neměl, tak jsem váhal, jestli ho objednám za cca 1200 na netu a budu riskovat, že to třeba tímto nebude. Nakonec jsem to odvezl do servisu, servisákovi jsem přímo řekl, že je to zřejmě zapalování. A ten servisák mi pak ještě děkoval, že jsem mu ušetřil čas, protože by to stejně zkoušel stejně jako já doma. Nakonec jsem tehdy zaplatil dvojku za výměnu zapalování.