Náhradní díly
|
|
|
|
|
|
|
host - 182.227 (?) 29.10.2016 7:43
Pane bunny opravdu je lepší, že na toto téma již končíte, protože o strojařině nemáte ani páru. Stačí, že srovnáváte v obchodě šrouby jen podle závitu. Je to to samé jako byste provnával auto s trakařem. Takař přeci má taky kolo a dá se s ním jezdit. P
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 105.167 (?), 29.10.2016 8:00
No vy jste odborník, zrovna vy. Vybral jste z příkladu ložiska a teď tu celou debatu sprčíte lożisky. Ani neznáte, co neorigo shopy prodávají a pitváte ložiska. Eshopy mají spousty dílů, které se vyplatí koupit do jetého motoru A neboť oprava origo díly by se nemusela vyplatit, B výsledná cena opravy je tak vysoká, že je odmítnuta, tudíž k ní vůbec nedojde. Tento stav nahrává prodeji nových motorů, neboť radši koupím nový motor se zàrukou, než dát polovinu ceny motoru a po záruční opravě motor dojede na něco jiného. Nakupujeme v eshopech a třeba ta ložiska jehlová jsou i v tom shopu INA a jsou o něco dražší, než v jiném shopu s označením ZKL. Proto jsem zmínil, ložiska jsou specifická a ložisko není třeba nahrazovat tzv neorigo, neboť je v podstatě origo s velmi podobnou cenou. Ložisko navíc dá slušný mechanik tzv značkové. Na ložiscích neorigo díly nestojí a některa ložiska mají specifické rozměry, ty nejsou v rozměrově známých ložiscích v nabídce ani u specialistů na ložiska a musí se koupit v síti značky. Je mnoho dílů, které shopy nabízejí a jsou řádově 3x levnější se zárukou. Abyste nakonec na tom shopu nebyl pane mechaniku, jako doma a tady děláte bububu, není špatné držet zákaznickou veřejnost v nevědomosti, že jiná cesta, jak přes origo nevede.
|
|
|
|
|
|
|
host - 105.167 (?), 29.10.2016 8:16
A snad nebudete panu bunny vyčítat, že zmínil ložiska,,,,oni jich na eshopech mají opravdu hodně. A může to svádět k tomu, že na shopu s neorigo je všechno neorigo. Motor se neskládá jen z ložisek, na motoru Honda GXV 160 jsou 2 i jen 1 ložisko, na GCV stejné značky lożisko vůbec není. Na tyto motory koupím v shopu spousty dílů zásadně výhodněji. A stejnak to bude platit ve světě 2T, s tím mám pan bunny zkusenost. Na to byl úvodní dotaz pana Miroslava a já znovu opakuji, neorigo bych se nebál, na starém stroji se nejvíc vyplatí. A také zopakuji, nedělají móresy, neptají se na momtáž, vadný díl dostanete druhý.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 199.250 (?), 29.10.2016 7:52
Jako konstruktér i ložisk něco o nich vím. Znám většinu značek zde uvedených. Ložisko se na mikron přesně nedá vyrobit. Ložisko se na mikron vytřídí. nejprve se vytřídí rozměr kuliček nebo válečků nebo jehel. Ložisko které má jednu nebo 2 kuličky větří o 1 mikron má jinou životnost jako ložisko vytřídené s toleranci kuliček 5 mikronů. Ty větší válcují oběžnou dráhu a vzniká poškození zvané PITTING. Podobně se musí třídit i oběžné kroužky. Ložisko moc nalisované má tuhý chod, dokonce bez vůle. Naopak ložiska na větší teploty musí mít jiné vůle. Prozradím že s nejpřísnějími tolerancemi a uložením pracují ložiska v leteckých motoreh a reduktorech.
Další otázka je stupeň zakalení a kvalita materiálu aby to zakalení a únavoá pevnost neustále se deformující povrchové vrstvy měla dlouhou životnost. Špičkou jsou dnes ložiska se životností 40 až 45 tisíc motohodin.
|
|
|
|
|
|
|
host - 182.227 (?), 29.10.2016 7:58
Ano, to třídění je snad nejdůležitější. Jak nám říkal profesor na škole. Na exkurzi Vám ukážou vše jak se vyrábí. Ale do montáže Vás nepustí.P
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 127.118 (?), 29.10.2016 8:57
Ano pán Bunny Ložiská sa delia na SKF, Ina,Koyo, FAG,Kinex a podobne.Všetky tieto ložiská sú super a určené na všetko lebo spľňajú normu.Potom ešte existujú ložiská zlé a to sú spravidla tie ktoré nesú označenie Made in China.Tie nie sú vhodné ani do detských hračiek.
Vystihol som dobre rozdelenie ložísk v Svete podľa Bunnyho?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|