Motorová pila Oleo-mac



                     
host - 178.245 (?) 
11.11.2008 21:04

Važte slova pane x207.2.Beru Vás jako anonymního hrdinu.Nebo si myslíte, že takové lidi vidíme na servisu rádi?

Zaměstnanec M

  
stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
                     
host - 11.107 (?), 11.11.2008 21:29

Mohl by jste mě vysvětlit jak a podle čeho posuzujete na servisu závadu třeba na el. motoru jestli vznikla "opotřebením" nebo motor je vadný už z výroby, jak zjišťujete kolik má který stroj za sebou a jak prokazujete nevhodné používání výrobku. Na jakém základě. Na tvrzení? Zákazník bude tvrdit, že stroj skoro nepoužívá a zajímavé je, že vždycky vyhraje vaše tvrzení. Není to tak dlouho co zde byl jeden problém s ponorným, podle vaší firmy, kal. čerpadlem. Problém došel i do televize. Najednou se zjistilo, že ani výrobce toto čerpadlo neoznačuje jako kalové, to jen fa M si přeložila návod po svém, takže važte slova a buďte rád, že máte práci.

   
host - 207.2 (?), 11.11.2008 20:28

Já sem si koupil oleo-mac 947 a mám jí přes rok a jsem sní velmi spokojen, zatím nebyla žádná závada. S benzínem mi to vydrží taky dost dlouho a s olejem také. Poku se kní chováte dobře tak by se sní nemělo nic stát.Ale nedoporučoval bych chodit na roční prohlídky do mountfieldu jsou tam svinaci nastavý vám to tak že to do roka zadřete pilu nebo se celá pila posere.

      
host - 174.87 (?), 11.11.2008 20:57

Co se týká obviňování z nastavování pily tak, aby se zadřela?! Není to spíše na podání trestního oznámení na neznámého pachatele, nebž na anonymní tvrzení na webu? Na druhou stranu, anonymně se dá napsat cokoli. Přeji více odvahy :-)

         
host - 207.2 (?), 11.11.2008 21:17

Takových chytráků je tady spoustu, co si hrajou, že všemu rozumí, ale stejně nic neumí. A to tim lidem v moutfieldu v životě nikdy nedokážete, protože se to ani nedá, ale vím o čem mluvím. Víte, akorát jste nepochopil v čem je ta podstata. To znamená, že se já tady snažím řící to, že ty pily nejdou špatné, jelikož v tom hrajou velkou roli i ty lidi co to servisují v mountfieldu, který dělají i to např. že vám to seřídí tak, aby to chodilo špatně a musel jste tam jít znova. Aspon vím co píšu narozdíl od toho člověka, který si myslí, že tomu rozumí.

            
host - 178.245 (?), 11.11.2008 21:42

Pane, jestli máte pilu 947,tak Vás můžu ujistit, že štelovací šrouby na karbecu sou zaplombované, nebo udělané tak, že jdou pootočit jen o půl otáčky.Také seřízení v dílně, která je 300 m nad mořem je jiné, než u Vás na chatě, která je 650.Pilu si můžete seřídit sám, není to problém.Také si vyčistit filtry a svíčku, nabrousit řetěz, srazit hrany na liště, promazat rolnu aj.Tím pádem nemusíte navštěvovat servis mountfieldu.

S pozdravem zaměstnanec M 

               
RadekB - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (1424) - 21.230 (?), 11.11.2008 23:28

Vážení, většina zná můj názor na M. a O.M., ale tentokrát se i já přidám na jejich stranu. Docela rád bych si přečetl návod od pána, který tvrdí, že v M. nastaví pilu tak, že se do roka zadře!? Tak to je opravdu kouzelník, ten mechanik u M. To je spíš na metál. To, že karburátor u 947 má plomby, není žádný problém a nemluvte za všechny své kolegy pane 178.245. Viděl jsem opravdu již několik 947 po servisu (bezplatné prohlídce), vrátit se k majiteli bez těchto plomb, prostě je mechanik zapoměl znovu nasadit! A nechci od vás slyšet, že je ani nedostáváte! Není to pravda! A argument, že demontovat nejdou, nebo, že to není třeba na seřízení, také neobstojí.

Radek

                  
host - 207.2 (?), 12.11.2008 17:43

Nejspíš jsem to přehnal a špatně vyjádřil s obvinování, že jí nastaví tak, že se do roka zadře. A proto se všem omlouvám, ale mám takovou zkušenost, že je fakt to, že když jsem byl na bezplatným servise, tak jsem tam musel jít znova, jelikož mi jí seřídili špatně a nešla tak jak má jít. Proto jsem jí dal do jiný firmy, která taky opravuje pily a tam mi řekli, že to prostě udělali špatně a, že to nebyla náhoda (nedá se to prý zkazit- cituju slova toho pána). Nebudu říkat co mi tam udělali špatně atd. ani nejsem tak naštvaný, ale chci jenom dát najevo, že fakt bych na ty prohlídky nechodil. Neříkám, že každý obchod mountfield je stejný, a třeba to byla i náhoda, ale to co jsem musel vytrpět stim a to dohadování, že tam odešla nějaká součástka, atd. to mě opravdu naštvalo. Akorát mě štve jejich chování třeba za to nemohou, ale to nechci řící, že kdo dělá u monutfieldu, že se chová špatně. To jsou fakt jenom nějaký lidi.Jenom chci napsat mojí zkušenost. Nic víc žádný obvinování ani nějaká pomluva. Třeba je i chyba v tich pilách. Uvidíme další rok :)

Martin

                     
RadekB - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (1424) - 21.230 (?), 12.11.2008 20:38

Martine, já jsem to pochopil. Opravdu je to o lidech a dokazuje to i to prohlášení jiného servisu. Nedá se to zkazit? Ale dá a jak snadno, stačí nenechat dokonale prohřát motor, zapomenout vyčistit vzduch. filtr a je další hromada důvodů. Jen nadmořská výška nadělá paseku nato šup. Vypadá složitě zapojit el. zásuvku, ne. A co lidí by dalo ostrý na opačnou stranu. Dá se to zkazit? No dá. Nechci je obhajovat, napsal jsem tu již dříve, pět jich mám v okolí a poslal bych lidi jen do dvou! Zbylé tři je záhodno navštívit maximálně s holí v ruce! Chápu hochy ze servisů, vařit z vody, poslouchat stížnosti na dlouhé dodací lhůty a vysoké ceny. Být nucen k určitému řešení reklamací, když vím, že to tak není, to dá zabrat! Do hlavy vám budou hučet specialisté každé školení, závady jsou u zákazníků, ne ve strojích a vy jasně vidíte na ponku ten rozpor! A pak je tu druhá strana mince, něco jako tu někdo popsal toho Dolmara, křoviňák. (Pán zaslechl, že ten model stahují z prodeje, jemu sice sloužil půl roku bez problému, ale co by ho nevrátil!?) Soused měl problém s pilou OM, nepovedla se, já nedal do paliva olej, ale protože soused nadával, ta má se zadřela protože je to šmejd! Všechno ukazuje na nedomazaný motor, ale pán tvrdošíjně trvá na svém! Olej tam byl! Koukněte do nádrže! To ta pila je kouzelná? Jednou olej vezme s benzínem a pak ho vyloučí, dá mu červenou kartu a pustí do motoru jen benzín? A s tím se nesetkávají jen servisy od M.! Stačí se podívat na některé příspěvky zde.  Ale jde o to kdo se k tomu jak postaví. Dá se ledacos skousnout, zákazníka si pak pomaloučku připravím a nakonec i on uzná svou chybu. Budu-li mu tvrdit od začátku a neústupně, Pane vy jste blbec, ničeho nedosáhnu a jen se zatvrdí.  Měl jste prostě smůlu na ten "lepší" servis.

Radek

                     
Chalupář - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (303) - 236.175 (?), 12.11.2008 21:51

Je to velmi prosté:

1) Zákazník má vždycky pravdu.

2) Pokud slyší, že nemá, jde příště jinam.

3) Viz bod 1.

zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Jak je to s kvalitou Red Einhell?22.11.2024
Inspiraci pro zahradní domky22.11.2024
Obsyp zapuštěného bazénu22.11.2024
Jak je to s kvalitou Red Einhell?21.11.2024
Jak je to s kvalitou Red Einhell?21.11.2024
Jak je to s kvalitou Red Einhell?21.11.2024
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika