Ahoj, můj poznatek se netýká Dolmaru, ale logicky toho samého problému. Křovináče FlorBest z Lídla. Příznaky, nechtěl startovat, stále mokrá svíčka, nechtěl jít do otáček, kuckal...
Podařilo se mi identifikovat na internetu typ karburátoru a zakoupil jsem na ebay.com snad správnou přetěsňovací sadu membrán. Původní karbec jsem rozdělal, vyčistil (obecné návody jsou na Youtube), přetěsnil...
Protože jsem sám sobě nevěřil, pararelně s nákupem přetěsňovací sady jsem koupil v číně nový karburátor (sada i s těsněním na hrdlo sání) s jinak řešenou ac pumpou, ale na ten sám výkon křovináče, a průměr hrdla sání/rozteč šteftů...
Výsledek:
1) přetěsněný původní karburátor nefungoval správně, příznak chyby nadále stejný, pouštěl hodně benzínu (asi jsem něco neprovedl/nesložil správně).
2) zkusil jsem nasadit nový karburátor, tedy bez jakéhokoliv štelování/ladění/zásahu (mimo drobné úpravy mechniky šroubku za bowdenem - volnoběžné otáčky, zapilovat/začistit, aby se netřepilo lanko).
Křovináč jede a startuje jak drak, chová se identicky jako před opravou.
No (i trochu zklamání), při výměně karbece jsem zjistil, že mi protíká těsnění průchodu hadiček do nádrže. To těsnění jsem koupil i s hadičkami (zase v číně) nové - po výměně teče to zase. Soudruzi asi špatně měří průměr díry...
Pro mne osobně poznatek do budoucnosti - koupím celý karbec přímo z číny a nasadím jej. Funkční a levné řešení problému s karburátorem. Mimochodem, přetěsňovací sada stála cca 56 Kč včetně poštovného a karburátor ~200Kč, zase včetně poštovného...
Nevýhody, dodání dílu trvá měsíc....
Servisu vydělat nedám. Snad někomu z vás pomůžu svépomocí si opravit stejnou závadu...