Mc Culloch 130
|
|
|
|
 |
 |
|
host - 65.59 (?) 1.9.2009 21:27
Dostal jsem kulocha mac130, a nestačím se divit. Kupodivu to řeže docela i silné kmeny, ale ty vybrace a teplé starty jsou tedy příšerné. Start teplé pily téměř nemožný. Hledal jsem k této pile nějaké TTD, ale nikde nic. Bude to zřejmě historie. Ví někdo, kolik to má třeba obsah motoru a jestli je normální na téhle pile cca 40 cm lišta?? Mě se zdá moc dlouhá na takové kotě.
|
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
 |
|
host - 44.138 (?), 14.9.2009 10:05
Tímto šroubkem se reguluje intenzita mazání řetězu. Když naštelujete hlavičku tohoto šroubku zároveň s venkovní stěnou krytu, tak je nastaveno na max. Zašroubováním se ubírá, ale pozor, při dotažení tohoto šroubku se v čerpadle zničí regulační kalíšek. Vzduchový filtr má tvar malého kalíšku, je drátěný s jakoby plyšem. Doporučuji nechat odmočit v benzinu asi 15 minut a umýt štětcem, vyfoukat, ale ne příliš vysokým tlakem, nebo jenom nechat vyschnout.
|
|
 |
|
 |
|
 |
 |
|
host - 150.171 (?), 19.12.2009 20:48
McCulloch 130 ma sice vysoke vibrace ale na 1,5 Kw ma vyborne rezaci schopnosti. Se startovanim problem je jen kdyz je opravdu hodne zahrata a to musite rezat spalky silne vic jak 30 cm a pekne dlouho. MAm 2 tyto pily a na odvetvovani je lepsi nez profi Husqarna kterou mam protoze je lehka a dobre se s ni pracuje tim padem. Vibrace jsou jeji nejvetsi slabina. KDyz se o ni clovek stara a udrzuje jako kazdou jinou, slouzi spolehlive.
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 150.171 (?), 19.12.2009 20:50
jen doplnim, ze kdyz s ni clovek umi zachazet (jako ja) tak chytne kdykoliv.
|
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
 |
|
host - 65.59 (?), 31.12.2009 16:56
Jen dodám, že jsem už zvažoval přidat do víčka benzinové nádržky gumový klobouček tzv. pumpičku. Má to dneska většina pil a sekaček a dle mě právě z tohoto důvodu, aby se obnovil přívod paliva či se odstranili nějaké benzínové páry. Dodám ale, že klobouček takové pumpičky v originálu není a samotný klobouček stojí docela ranec. Asi pětset (ne, že by to bylo moc, ale na kousek gumičky je to až moc), tedy pokud chlapík v servisu neblouznil. I tak by se jednalo pak o domácí samodílo, tedy nějak vpravit tuhle pumpičku do víčka. Kdysi jsem měl motorovku SABRE 35, a ta to ve víčku měla a problémy s teplým startem tímto odpadly. Dneska se ta pumpička zřejmě konstrukčně montuje někam do benz. vedení. Můj názor je ale, že by to pomohlo. Co vy na to??
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 60.26 (?), 31.12.2009 19:10
Nápad dobrý, má však jednu malou vadu. Karburátor není pro čerpadlo uspůsoben. Chybí mu totiž druhé připojení na pal. vedení a hlavně uvnitř postrádá nutný ventilek obtoku! Čerpadlo funguje jako "odsavač " paliva z karburátoru! Ani dříve se to neřešilo jinak. Např. Homelite 200 měly dvě verze, jedna ve víčku nádrže, druhá v pravo nad lištou. Vždy ale s odpovídajícím karburátorem!
RadekB
|
|
 |
|
 |
|
|
 |
|
 |
|
|