Mc Culloch 130



                     
host - 65.59 (?) 
1.9.2009 21:27

Dostal jsem kulocha mac130, a nestačím se divit. Kupodivu to řeže docela i silné kmeny, ale ty vybrace a teplé starty jsou tedy příšerné. Start teplé pily téměř nemožný. Hledal jsem k této pile nějaké TTD, ale nikde nic. Bude to zřejmě historie. Ví někdo, kolik to má třeba obsah motoru a jestli je normální na téhle pile cca 40 cm lišta?? Mě se zdá moc dlouhá na takové kotě. 

  
stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
                     
host - 44.51 (?), 1.9.2009 22:06
Svíčka champion, zapalování (AM 32 made in sveden) se dá běžně koupit, pasuje tam z jiných typů. Zapalování světle žluté (made in mexico) už hůře. Obsah má 32 cm³ a originál lišta má délku 35 cm (14") Doporučuji poměr směsi 1:20!
                     
host - 65.59 (?), 14.9.2009 9:30

Vpředu na čelní straně těla pily vlevo dole je zapuštěn malý mosazný šroubek, volně otočný, který má podle mě nějakou regulační funkci. Ví někdo nač je prosím??. A pak je u této pily MAC 130 nějaký vzduchový filtr a pakliže ano, jak se čistí?? Jsem z téhle pily docela mile překvapený, ale taky trochu vedle.  Děkuji. albion10@email.cz

                     
host - 44.138 (?), 14.9.2009 10:05

Tímto šroubkem se reguluje intenzita mazání řetězu. Když naštelujete hlavičku tohoto šroubku zároveň s venkovní stěnou krytu, tak je nastaveno na max. Zašroubováním se ubírá, ale pozor, při dotažení tohoto šroubku se v čerpadle zničí regulační kalíšek. Vzduchový filtr má tvar malého kalíšku, je drátěný s jakoby plyšem. Doporučuji nechat odmočit v benzinu asi 15 minut a umýt štětcem, vyfoukat, ale ne příliš vysokým tlakem, nebo jenom nechat vyschnout.

                     
host - 65.59 (?), 15.9.2009 21:15

Děkuji za info, tak snad už vím všechno. Nebo alespoň to podstatné. A na zbytek snad přijdu.

                     
host - 150.171 (?), 19.12.2009 20:48

McCulloch 130 ma sice vysoke vibrace ale na 1,5 Kw ma vyborne rezaci schopnosti. Se startovanim problem je jen kdyz je opravdu hodne zahrata a to musite rezat spalky silne vic jak 30 cm a pekne dlouho. MAm 2 tyto pily a na odvetvovani je lepsi nez profi Husqarna kterou mam protoze je lehka a dobre se s ni pracuje tim padem. Vibrace jsou jeji nejvetsi slabina. KDyz se o ni clovek stara a udrzuje jako kazdou jinou, slouzi spolehlive.

                     
host - 150.171 (?), 19.12.2009 20:50

jen doplnim, ze kdyz s ni clovek umi zachazet (jako ja) tak chytne kdykoliv.

                     
host - 65.59 (?), 31.12.2009 16:45

o.k. kolego, tak tedy poraď jak s tím teplým startem. Já ten problém mám a jestli je způsobený jak je výše popsáno zplynováním benzinu vzhledem k řekněme blízkému vedení kolem horkých částí motoru, tak nevím jak na to. Na sytič teplá vždy jen slíbí, ale nedostanu ji do chodu. Po mírném vychladnutí jde okamžitě. Tedy se tam asi něco takového bude dít. Pokud víš jak na to, dej to do placu prosím. Jinak by to s tou pilou docela šlo, ale tohle mě vadí a po pravdě to zdržuje. Alespoň u mě stačí řezat tak 10 minut a jak dám delší vypnutí jak 2 minuty, je to tady ten problém. Dokonce lze u vypnuté zahřáté pily po asi 2 minutách pozorovat slyšitelné zasyknutí uvnitř skříně. To by tomu zplynování napovídalo. Možná je ale nějaký fígl, rád bych k tomu dospěl. Díky za radu a GL v Novém roce.

                     
host - 65.59 (?), 31.12.2009 16:56

Jen dodám, že jsem už zvažoval přidat do víčka benzinové nádržky gumový klobouček tzv. pumpičku. Má to dneska většina pil a sekaček a dle mě právě z tohoto důvodu, aby se obnovil přívod paliva či se odstranili nějaké benzínové páry. Dodám ale, že klobouček takové pumpičky v originálu není a samotný klobouček stojí docela ranec. Asi pětset (ne, že by to bylo moc, ale na kousek gumičky je to až moc), tedy pokud chlapík v servisu neblouznil. I tak by se jednalo pak o domácí samodílo, tedy nějak vpravit tuhle pumpičku do víčka. Kdysi jsem měl motorovku SABRE 35, a ta to ve víčku měla a problémy s teplým startem tímto odpadly. Dneska se ta pumpička zřejmě konstrukčně montuje někam do benz. vedení. Můj názor je ale, že by to pomohlo. Co vy na to??

                     
host - 60.26 (?), 31.12.2009 19:10

Nápad dobrý, má však jednu malou vadu. Karburátor není pro čerpadlo uspůsoben. Chybí mu totiž druhé připojení na pal. vedení a hlavně uvnitř postrádá nutný ventilek obtoku! Čerpadlo funguje jako "odsavač " paliva z karburátoru! Ani dříve se to neřešilo jinak. Např. Homelite 200 měly dvě verze, jedna ve víčku nádrže, druhá v pravo nad lištou. Vždy ale s odpovídajícím karburátorem!

RadekB

zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Řezání zahrandních obrubníků10.3.2025
Řezání zahrandních obrubníků8.3.2025
Nejde protočit startování mot. pily - velká komprese?7.3.2025
Obložení bazénu7.3.2025
Nejde protočit startování mot. pily - velká komprese?6.3.2025
Škarabání staré malby11.2.2025
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2025
DŮMACHALUPA.cz
statistika