Mazání řetězu při volnoběhu

J.S. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (3388) - 44.31 (?)
25.4.2010 13:57

Podle toho, co se dá zjistit ze seznamu dílů je čerpadlo funkční i při volnoběhu. Ale není to ověřené, neboť zatím jsem se s tímto modelem nesetkal. Na obr. vpravo je pružina, která je podle mého názoru nasazena na klikovku. Tím je dáno to, že čerpadlo je poháněno stále. Obr. jsem musel dost zvětšit, což snížilo kvalitu.

Bez názvu
Bez názvu
Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
host - 157.194 (?), 25.4.2010 0:13, zobrazeno: 8283x

Dobrý den, mám novou pilu Partner 842 a dnes jsem ji nastartoval a zjistil, že z ní kape olej při volnoběhu. To by podle mě nemělo. Sundal jsem lištu pilu nastartoval a při volnoběhu vykapával olej. Nebylo to podle mě z hadičky (že by byla prasklá nebo tak něco) ale olej vytékal z malého kulatého otvoru. Omlouvám se za ten popis, jsem laik tak mě prosím hned neukamenujte, ale poradtě čím by to mohlo být. Děkuji.

J.S. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (3388) - 126.35 (?), 25.4.2010 7:12
Sundejte lištu a řetěz a pouze!! při volnoběhu!!! ověřte, zda z otvoru ve skříni pily vytéká olej.

host - 157.194 (?), 25.4.2010 9:18

to jsem udělal. a právě při volnoběhu to dává olej. Když přidám plyn dává o něco víc, ale když nechám pilu na volnoběh tak dává olej taky.

host - 181.240 (?), 25.4.2010 9:28

Moderné píly majú mazanie závislé od otáčania spojkového bubna, Čiče pokiaľ zoberiete dole kryt reťaze a reťaz, naštartujete pílu - spojkový bubon sa z najväčšou pravdepodobnosťou bude točiť aj na voľnobeh- to znamená že Vám bude vytláčať olej cez dierku na mazanie.Pokiaľ bubon zastavíte tak vytláčanie zastane./Zastavovať spojkový bubon za chodu vám vrele neodporúčam.Môže to byť nebezpečné a to takým spôsobom že FEST./