Mazání řetězu při volnoběhu
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 157.194 (?), 25.4.2010 0:13, zobrazeno: 8283x
Dobrý den, mám novou pilu Partner 842 a dnes jsem ji nastartoval a zjistil, že z ní kape olej při volnoběhu. To by podle mě nemělo. Sundal jsem lištu pilu nastartoval a při volnoběhu vykapával olej. Nebylo to podle mě z hadičky (že by byla prasklá nebo tak něco) ale olej vytékal z malého kulatého otvoru. Omlouvám se za ten popis, jsem laik tak mě prosím hned neukamenujte, ale poradtě čím by to mohlo být. Děkuji.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 157.194 (?), 25.4.2010 9:18
to jsem udělal. a právě při volnoběhu to dává olej. Když přidám plyn dává o něco víc, ale když nechám pilu na volnoběh tak dává olej taky.
|
|
|
|
|
|
|
host - 181.240 (?), 25.4.2010 9:28
Moderné píly majú mazanie závislé od otáčania spojkového bubna, Čiče pokiaľ zoberiete dole kryt reťaze a reťaz, naštartujete pílu - spojkový bubon sa z najväčšou pravdepodobnosťou bude točiť aj na voľnobeh- to znamená že Vám bude vytláčať olej cez dierku na mazanie.Pokiaľ bubon zastavíte tak vytláčanie zastane./Zastavovať spojkový bubon za chodu vám vrele neodporúčam.Môže to byť nebezpečné a to takým spôsobom že FEST./
Vy máte pravdepodobne problém z vytekaním oleja po pridaní plynu bez rezu a opätovnom vrátení do voľnobehu. V tom prípade sa pravdepodobne jedná o zvyškový olej z reťaze vyhádzanom na záberovom kole pod krytom.Toto sa pri rezaní stratí -piliny od rezu Vám tem olej vyhádžu von.
|
|
|
|
|
|
|
host - 157.194 (?), 25.4.2010 9:38
teď jsem něco málo pořezal.. pila "dává stopu" při řezání takže maže dobře ale jakmile přejde do volnoběhu (při kterém mi řetaz poctivě stojí) tak z ní začne kapat olej. a to tak že je to cca co dvě vteřiny to kapka.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 157.194 (?), 25.4.2010 11:02
tak teď tomu nerozumím.. proč teda vytéká?? podle mě by neměl ne?? přece mi nemůže kapat olej z pily když neřežu..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 157.194 (?), 25.4.2010 22:54