Nejdůležitější na tom je, že motor běží, jak má. Nechci nijak snižovat Vaše opravářské schopnosti, jen Vám vysvětlím, proč si myslím, že to tlumičem nebylo. Ještě jsem se nesetkal s tak ucpaným tlumičem, který by způsoboval Vámi popsané problémy, zejména ten začátek - škytne a zhasne. Tlumič způsobí snížení výkonu, ale ne takový problém. Protože jste zasahoval do více systémů, tak se nakonec stává, že poslední úkon je spojován se závadou. Já jsem přesvědčen, že to bylo nedostatkem paliva, který byl způsoben nečistotou v karburátoru u sedla trysky. Je také možné, že jste považoval sítko v karburátoru za dostatečně čisté, ale gelové usazeniny - špatně viditelné - tam byly a i jinde v karburátoru. Proč to podle mě nebylo tlumičem máte na obr. Seřiďte správně karburátor, při teplém motoru a čerstvé směsi.