lehká pila
|
|
|
|
|
|
|
host - 112.250 (?) 30.8.2008 23:21
přesně tak Top handle (jednoručky) jsou pily pro velmi speciální použití a rozhodně nejsou určeny pro kácení, rozřezávání a odvětvování poražených stromů, nehledě na to že se s ní při těchto činnostech zbytečně nadřete (minimální páka právě díky umístění držadla nahoře a vedení pily v řezu není stabilní, protože máte obě ruce blízko u sebe). MS 192 se prodává i ve variantě s klasickou rukojetí (označení MS 192 C-E)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 90.168 (?), 30.8.2008 22:08
3410 TLC je na dolmar.de, na fotce je zadní rukojeť...
Jinak opravuji vás - obávám se plastů u hobby HQ, nikoli u Stihlu - tam to je v pohodě. Gl.
|
|
|
|
|
|
|
RadekB - Diamantový Zahrádkář (1424) - 21.230 (?), 30.8.2008 22:32
Děkuji, někde jsem se přehlédl v té obavě :-). Kouknu na *.de, dík
Radek
|
|
|
|
|
|
|
|
|
RadekB - Diamantový Zahrádkář (1424) - 21.230 (?), 30.8.2008 23:34
Díky, takže něco jako STIHL192C-E, taky je tak blbě zavěšena zadní rukojeť? U STIHLa je to jak přišité silnou nití a dost to připomíná 010- 020.
Radek
|
|
|
|
|
|
|
|
|
RadekB - Diamantový Zahrádkář (1424) - 21.230 (?), 31.8.2008 15:33
Dík, je to v podstatě to samé. Tuhost gumových AV prvků rozhoduje o tuhosti stroje, myšlenkově podobné starým STIHLkám 009 - 020. Doufám, že jim budou silentbloky držet tak jako na těch babičkách. Tam však měli plné válce. Tyto (100) gumy moc důvěry nevzbuzují. Co myslíte? Jedna věc mne tam zaujala, oproti 109 použití lanka u plynu, ten oblouk napovídá, že by mohl být konec s problémem praskání, vypadá to, že je tam dobré vedení. Vždy je to kompromis, použití jednoručky a nasazení zadní rukojeti na oka skříně. Uvidíme. Držím jim palce.
Radek
|
|
|
|
|
|
|
|
|
J.S. - Diamantový Zahrádkář (3388) - 103.201 (?), 31.8.2008 17:58
Nevím, toto nemám vyzkoušené, neboť tuto pilu jsem nepoužíval tak dlouho, abych mohl odvodit, že oko vydrží, nebo ne, je ale vyměnitelné. Ovšem stejně ji museli testovat. K těm gumám(100-410), jsou to gumy - těm vadí olej, benzín, proti 100.. jsou ale v jiných místech a kruhové řešení má výhodu v tom, že se neutrhne. Tady mají ovládání plynu lankem, na 109 je tvarovaný drát s dosedací vodící plochou na páčku plynu. Lanka mají výhodu v přesném ovládání a utěsnění vstupních otvorů ke karburátoru/filtru, výměna je ale obyčejně složitější.
|
|
|
|
|
|
|
RadekB - Diamantový Zahrádkář (1424) - 21.230 (?), 31.8.2008 20:01
Podle part listu se mi zdá, že výměna lanka nebude zase tak složitá.Táhlo u 109 mi vadí hlavně při rozebírání, někdy to odpojit od karbce je neskutečné, hlavně když si tam někdo udělal úpravu aby nevypadávala. Jasně tohle řešení gum je asi nejlepší, klasické silentbloky trpí hlavně v místě spoje s kovem, tady snad olej a benzín tolik nehrozí. Fajnová je možnost výměny ok, to měli i některé STIHLky. Tesařům jsen táhlo utěsňoval páskem gumy, navlečeným na táhle.
Radek
|
|
|
|
|
|
|
host - 90.168 (?), 31.8.2008 22:56
U 3410 TLC Dolmar uvádí hmotnost 3,2 kg - je to překlep nebo je beznářaďové upínání opravdu o 300g lehčí? Gl.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|