Jaké jsou zkušenosti se servisem Mountfield?



host - 10.9 (?)
15.9.2013 9:46

keby len servis, kamarat kupil v MF Liptovskom Mikulasi krovinorez SOLO142SB a volal mi cely nestastny... rozbil uhlovy prevod--aspon podla ich tvrdenia jeho vinou, cize neuznana garancka. Tak ze si ten prevod kupi a sam doma prehodi. Ked mu povedali cenu 160 euro a novy stroj stal asi len 340, tak povedal ze to snad nie je mozne, nasledne mi volal ci mu to neviem zohnat z ineho zdroja. Zohnal... oficialna cena mimo MF je 89 euro.

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
         
host - 10.9 (?), 15.9.2013 9:46

keby len servis, kamarat kupil v MF Liptovskom Mikulasi krovinorez SOLO142SB a volal mi cely nestastny... rozbil uhlovy prevod--aspon podla ich tvrdenia jeho vinou, cize neuznana garancka. Tak ze si ten prevod kupi a sam doma prehodi. Ked mu povedali cenu 160 euro a novy stroj stal asi len 340, tak povedal ze to snad nie je mozne, nasledne mi volal ci mu to neviem zohnat z ineho zdroja. Zohnal... oficialna cena mimo MF je 89 euro.

            
host - 176.91 (?), 16.9.2013 7:43

Co stále na ten MF nadáváte?Tak kupte v akci (levně) a s opravou jděte do dílny kterou jste popsali a náhradní díl kupte jinde tak jak jste popsali.Místo 160Eu jen 89E.Jejich servis a sedmiletá záruka s benzinem jde prostě mimo.Všude vás masírujou.V potravinách se ptají nepřetržitě jestli máte jejich kartičku, Vari vám v akci nabízí prodloužení záruky, když si necháte udělat servis.A nemyslete, že vám např korejci dají 7 let záruku aniž by vašeho miláčka viděli.Myslím že ne.

               
host - 10.9 (?), 16.9.2013 17:11

7leta zaruka??:...viete vobec o co ide?...kazdy rok im tam musite nechat velky peniaz za zbytocny servis ktory si dokazete aj sam doma urobit... inak vam ta uzasna zaruka padne... a ked ste u tej zaruky... postavte sa niekedy do ich servisu a uvidite ako uznavaju zaruky,,,,,kedze malokto je ochotny sa s nimi sudit /lebo vam odpovedia v ramci zakona a potom to obchodnu inspekciu nezaujima/. A mate vymalovano... platite viac za dalsie sluzby ako keby ste kupili stroj v odbornej sieti co mountfield urcite neni. A nehovoriac o technickej urovni strojov a ich akoze premrstenych cenach z ktorych davaju zlavu.

                  
host - 176.91 (?), 17.9.2013 8:24

Nevím, komu to vysvětlujete?Co je 7letá záruka.Jsem stejného názoru jako je váš. Jen s tím rozdílem, že asi poznám nebo když nepoznám tak si to načtu, jestli je výhodné koupit něco u nich v akci.

Jako např.mě nemůže oslnit sleva jedné láhve plzeňského piva, pokud mi pod ní napíšou že původní cena byla 24kč a teď je zlevněná na 22kč.Tato láhev mě zajímá, když je za 17kč.No a pak se najdou zase odborníci a ti jí přisoudí, že je z Polska.Podobně jako jim nešla na rozum akce Solo v MF.

                     
host - 10.9 (?), 17.9.2013 13:27

ale, ale... vy ste spomenul uzasnu zaruku... ja som len uviedol ze to nie je zadarmo... to ako u aut. Dlhsiu si musite priplatit..tu je to skrytou formou. A ako mozete porovnat ceny OM v CR ked to iny nedovaza... cize mozu v cenach povysit OM ako chce..aj 100% nad europsku uroven, a nasinec si ide ruky utrhnut ked daju 50% zlavu. To ze MF robi Emaku /OM/ viac ako 50% obratu naznacuje ako je na tom s kvalitou a zaujmom o tuto super znacku v Europe.OM im nechce dat viac ako tu spominanu polovicu... lebo nemozu byt zavisli na jednej firme, ktorej krachom by krachli aj oni. Preto to Solo u nich.A k tej zaruke: naco mi je ked za tych podmienok je nepouzitelna pre mna. Solo to bude asi nieco ine... podla mna otacaju peniaze aby boli v likvidite... a co bude dalej to ich zatial nezaujima... mam pocit ze Solo len zneuzili na dosiahnutie obratu a nepocitaju s nim na dlho... lebo v ziadnej TV reklame ich nespomenuli. A pre Solo je to len kratkozraka politika asi v nadeji pre velky obrat v CR A SR... lebo MF je jednostupnovy predaj bez dealerskejsiete... cize dovoz a predaj. Kratkozraka je preto ze ked ich MF uz z akehokolvek dovodu prestane dovazat tak sa u nas uz nechytia na trhu. Uz sa nebudu dokazat vratit k cenam, v Nemecku ich dealeri nenakupuju urcite ani za take ceny ako to tu MF ponuka... to by museli potom pracovat s 50% rabatom... co v tomto sortimente nie je realne... Ale tu ani tak nejde o ceny a tento debat Je o servise... a ten maju mizerny a predrazeny.

         
host - 149.89 (?), 15.9.2013 17:04

dnes se neopravuje ale vyměnuje atoje velký rozdíl, proc by technik v MF 3 dny opravoval stroj za který by pak musel nauctuvat vic jak za novy stroj, ten technik v MF je rad ze ma praci a mnozí byto opravili aji, ale politika firmy to proste nedovoluje. pro ne je lepsí kdyz ti rekne zejeto total KO aby sis koupil novy stroj nebo ti vymeni snadno cely motor... pak mas mechoše v malé dilně servis zahradní techniky a tam se spravuje a až pak v poslední fází se vymenuje.

            
host - 238.180 (?), 23.7.2016 22:48

"Komu není rady, tomu není pomoci!"
*
Všude možně už o nich bylo tolik nelichotivého napsáno. A je to marné, marné, marné...

*
Proč u nich pořád nakupujete? A proč se tam snažíte nechat si u nich něco opravit nebo koupit nějaký nahradní díl.
*
Vždyť si stačí jen do vyhledavače zadat název některého jimi extra zlevněného výrobku. A velmi pochybuji, že někde jinde bude, i po těch jejích, "slevách" dražší.
*
Co se týká servisu existuje mnoho firmiček, malých provozovem, které prodávají výrobky třeba i nejrůznějších značek, s velmi zručnými opravaři, kteří se nebrání opravit skoro cokoliv. Opravit, ne jen vyměnit celý díl, celek nebo motor.
Jen třeba na to někdy v sezoně kapacitně nestačí...
*
Psát o zkušenostech s nimi by bylo nošením dříví do lesa.
*
Nicméně jednu, jedinou pozitivní zkušenost s nimi mám. Byli na trhu první a u nich jsem kdysi koupil motorový rosič Oleo Mac, který bez problémů a jakékoliv opravy slouží dodnes.
(Byli v té době jediní, kde se něco takového, s bohatým příslušenstvím, velmi podrobným českým manuálem a za přijatelný peníz dalo koupit).
Škoda, že se od původního záměru a filozofie tak odvrátili.
*
O dalších zkušenostech s nimi bych mohl napsát román...

Rafael.

               
host - 5.114 (?), 26.8.2016 12:10

POTVRZUJI -  14 dní čekám na výměnu lanka pojezdu (takovej supervelepodnik a nemá dráty na skladě - katastrofa) - předběžná cena 1000,-

- samozřejmě po dvou týdnech žádná reakce, tak zkouším celé odpoledne volat - automat na centrále, přepojování a nakonec všichni operátoři hovoří

- tak se nas... a jedu na pobočku, otevřu dveře a za stolem 2 technici, kteří se nudou šťourají v nose, v krámu není jediný zákazník a z  dílny není slyšet žádný zvuky opravářského dění (jen ticho a šum tekoucího nápoje) - to by je asi zabilo, kdyby museli v tom zápřahu vzít telefon

- tak si říkám, co tady dělají, že mi nevymění kus drátu, když se tady nudí - a oni, že teprve včera přišel(po 14 dnech) - v autoservisu by mi vyměnili zadřenej motor za tu dobu nejmíň 4x

- moje rada na závěr: nedejte na rady všech přispěvatelů tady a zkuste si sami - není nic lepšího, než sníst zakažené jídlo a pěkně se z toho po.. a po..; to si člověk pamatuje nejlíp

zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Jak je to s kvalitou Red Einhell?22.11.2024
Inspiraci pro zahradní domky22.11.2024
Obsyp zapuštěného bazénu22.11.2024
Jak je to s kvalitou Red Einhell?21.11.2024
Jak je to s kvalitou Red Einhell?21.11.2024
Jak je to s kvalitou Red Einhell?21.11.2024
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika