Husqvarna 40



   Předchozí příspěvky  |  <  6,  7,  8   
                     
host - 216.141 (?) 
17.12.2013 18:27
Palivový filtr jste určitě vyměnil. Kupte stabilizátor paliva, aplikujte do směsi a nastartujte pilu, nechte nasát palivo se stabilizátorem paliva a působit v karburátoru. Vyčistí to místa, kde se nedostanete. Potom se ozvěte.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci   
stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
                     
host - 217.27 (?), 17.12.2013 20:50
Je to malá investice, popsané problémy mohou být závažnější. Podle stavu motoru.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 60.72 (?), 18.12.2013 12:24

motor se mi zdá být v pohodě, kompresi to má podle mě jako nová pila(nevíte jaká má být podle budíku?) Já mám čím řezat, tak proto to zkouším dávat dohromady jak mám náladu, tak se omlouvám, že nenapíšu hned, ale je mi ji líto vyhodit, protože nic moc nenařezala a spíše stála. Díky moc.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 60.72 (?), 18.12.2013 12:28

ještě jedna věc, jak mají být nastaveny šrouby-mám to na jedna a čtvrt otáčky jako základní nastavení i tam by snad mohla být nějaká chyba nebo odchylka ne?Díky.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 211.1 (?), 18.12.2013 12:35
Ještě k tomu stabilizátoru, je do stovky a použijete ho i později. Vyčistí karburátor dokonale. L dejte na 1 a půl i víc, potom vrátit, jak se proplachuje karburátor, tak je vhodnější otevřít trysky víc a potom seřídit přesně. U více otevřené L podržte plyn, jinak motor zhasne.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 60.72 (?), 20.12.2013 17:07

koupil jsem nový benzin natural 95,naředil ho na 1:25 (olej motul 600- 100%syntetika 2T) a stabilizátor(čistič palivové soustavy K2 turbo-půl dcl za 40,-kč),kolik toho stabilizátoru tam mám dát, když ta lahvička (0,5 dcl) je na 40-80 l paliva? Díky zdraví Pepa

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 191.186 (?), 20.12.2013 20:38

Pepo, proč jste namíchal směs 1:25? Stabilizátor B+S je na karburátory vyzkoušený, podobně, jako stabilizátor Honda. Zkuste co máte. 

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 60.72 (?), 21.12.2013 12:30

podle manuálu má být směs 1 ku 25 a jiný stabilizátor u nás neměli, prý je dobrý!! Ta pila je z roku 1990 a já to provozoval na special 91.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 60.72 (?), 21.12.2013 15:49

oni to asi tenkrát doporučovali kvůli tomu, že se tam lil olej M2T a nic jinýho tu skoro nebylo!

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 60.72 (?), 18.12.2013 12:00

palivový filtr jsem fakt vyměnil, tan starý byl skoro neprůchodný, dnes jsem to znovu zkusil a je to stejný-chytá dobře, chvíli jede a řeže a pak zhasne a pokud je teplá, tak ji nenahodím, až trochu zchládne. Mám v benzinu víc oleje, dost kouří, protože jsem použil směs z crosové motorky pro záběh, možná i to by mohlo trochu vadit? ale nevím. Zkusím si s tím ještě pohrát a ozvu se -díky P

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
Pokračování této diskuze (další příspěvky)  |  <  6,  7,  8   
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Topný kabel10:10
Topný kabel3.7.2024
Topný kabel2.7.2024
Svislá odpadní roura 75mm27.6.2024
Svislá odpadní roura 75mm25.6.2024
Srovnávačka MS 30025.6.2024
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika