Môžu to byť asi cca.4 závady
1.Vadné odvzdušnenie nádrže.Je to nepravdepodobné ale môže to byť.
2.Vadné, priškrtené alebo zalomené vedenia paliva, zmesy alebo ovládacieho impulzu poprípade vadný filter paliva.
3.Vadná čerpacia membrána/tá bez kovu/.Netesniace tesnenie membrány alebo zapchaté sitko karburátoka
4.Vadné tesniace krúžky na ložiskách, pretočené guferá alebo iná netesnosť "bloku motora".
Je možná aj kombinácia ktorej koľvek závady
Doma na kolene je ťažko určiť ktorá závada to je, ale dá sa to.Treba spraviť tlakové a podtlakové skúšky a všetko bude jasnejšie.Dá sa to aj systémom pokus omyl, len sa to dosť predražuje.Pokiaľ bolo vymenené odvzdušnenie nádrže, skontroloval by som všetky vedenia, kvalitu a tesnosť membrány a potom by zostalo už len pretesniť motor.Hoci podľa mojich skúseností je to ten motor najčastejšie.
Otázne už zostáva len to či stroj prežil 8m rezania na chudobnú zmes bez ujmy.Pokiaľ to neprežil piest poprípade aj z valcom je na úvahe špekulovať nad novým strojom.Všetko je závislé od toho vako stave je aktuálne stroj Váš.