Husqvarna 560
|
|
|
|
host - 10.238 (?) 5.5.2014 10:20
Takže pila je zpátky ze servisu. Mechanik údajně na žádnou závadu nenarazil, pilu celou rozebral a zase složil. To samozřejmě obsahuje výměnu těsnění pod válcem za nové a nahrání nejnovějšího SW.
Pro jistotu jsem natankoval 100oktanový benzín, namíchal novou směs abych vyloučil vliv paliva. Při dvoudením řezání bez problémů. Prodleva po přidání plynu není, je slyšet okamžité krátkodobé zvýšení otáček (revboost).
Startování za tepla se taky zlepšilo, byť to ještě podle mě není úplně ono... ale ve většině případů dvě zmáčknutí primeru a pila s dekompresem i bez chytne na potažení.
S 18" lištou, řetězem.325" dobře nabroušeným absolutní spokojenost i v tvrdém listnáči (syrovém i suchém). U menších průměrů a nemožnosti řezat rychle (různě zaklíněné a napružené vývraty) naopak přebytek výkonu i při snížených omezovacích patkách více než by měly být. Pokud se závada nebude opakovat tak s pilou naprostá spokojenost, to co jsem po ní chtěl plní na jedničku...
Umístění příspěvku v diskuzi Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 10.238 (?), 5.5.2014 10:20
Takže pila je zpátky ze servisu. Mechanik údajně na žádnou závadu nenarazil, pilu celou rozebral a zase složil. To samozřejmě obsahuje výměnu těsnění pod válcem za nové a nahrání nejnovějšího SW.
Pro jistotu jsem natankoval 100oktanový benzín, namíchal novou směs abych vyloučil vliv paliva. Při dvoudením řezání bez problémů. Prodleva po přidání plynu není, je slyšet okamžité krátkodobé zvýšení otáček (revboost).
Startování za tepla se taky zlepšilo, byť to ještě podle mě není úplně ono... ale ve většině případů dvě zmáčknutí primeru a pila s dekompresem i bez chytne na potažení.
S 18" lištou, řetězem.325" dobře nabroušeným absolutní spokojenost i v tvrdém listnáči (syrovém i suchém). U menších průměrů a nemožnosti řezat rychle (různě zaklíněné a napružené vývraty) naopak přebytek výkonu i při snížených omezovacích patkách více než by měly být. Pokud se závada nebude opakovat tak s pilou naprostá spokojenost, to co jsem po ní chtěl plní na jedničku...
|
|
|
|
|
|
|
host - 115.106 (?), 5.5.2014 16:14
Při zjištění ceny Vervy 100 od benziny, že je jen o 3Kč dražší než klasika s biosložkama co zasírají karbec tento benzín tankuju do všeho sekačky a podobně nevyjímaje a max. spokojenost. 95tka když zrovna natrefíte na zbytkový benzín ze dna nádrže je šurvajs. Doporučuju si ty 3Kč na litru připlatit a mít klid.
|
|
|
|
|
|
|
host - 216.69 (?), 5.5.2014 16:24
Zbytečně platíte za drahý benzín. Čím víc spotřebujete, tím víc se prodražuje a riziko ucpání karburátoru nehrozí. Sváteční pilčík si může dovolit litr za stovku když nastartuje dvakrát do roka.
|
|
|
|
|
|
|
host - 33.156 (?), 5.5.2014 16:28
Asi tak.
|
|
|
|
|
|
|
host - 140.103 (?), 5.5.2014 23:27
V 95 octanovém benzínu jsou náhražky v podobě biosložek, je to defakto pajcovaný benzín, něco jako lihová aféra s methylalkoholem, chytnu víc methylu a oslepnu, případně se otrávím a s naturalem 95 je to podobné, jak píše pisatel výše, je vidět, že to zbytečnost není, pila lépe startuje, má větší výkon, větší komprese zajišťuje správnou funkci revboostu, benzín nepodléhá rychlému stárnutí a usazování.
95oct. stojí 36,50Kč
100oct. stojí 39,50Kč
Při práci profíka a spotřebě 5l denně je finanční rozdíl 15Kč,
měsíčně je to potom 300Kč jakýpak litr za stovku???
|
|
|
|
|
|
|
host - 10.238 (?), 6.5.2014 10:35
Souhlas, tohle zvýšení nákladů nikoho nezabije. Beru 100oct. do všech strojů na firmě (2x pila, 2x křovinořez, 2x sekačka) už cca rok a od té doby jsem nečistil karburátor. Předtím, zejména u křovinořezů, až 2x do roka (intenzivní profi zatížení). U tohoto benzínu už zůstanu, vidím to jako dobrou investici.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 216.69 (?), 6.5.2014 12:00
Pro svátečního pilčíka zkousnutelné.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 10.238 (?), 6.5.2014 14:08
Dle vyjádření společnosti Benzina není do zmiňovaného benzínu Verva 100 přidávána biosložka (biolíh) tak jako do jiných paliv. Povinnost % obsahu biosložky v palivech se vztahuje na celý objem paliv dodaných na trh. Logicky když firma dodá na trh určité procento E85 nebo Biodieselu, může také dodat určité procento paliv bez biosložky.
Dle údajů z r. 2013 Česká rafinérská vysokooktanové benzíny nevyrábí. Valná většina by měla pocházet z rafinerií OMW.
Chemické rozbory jsem si dělat nenechal, bude mi muset stačit vyjádření čerpacích stanic. Vy svou jistotu o složení paliv berete prosím kde?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|