Na tom hřeší tyto pily nejvíc, na lidech co neumí a tak to svedou na chybu pily. Člověk co neumí nastartovat svede to na pilu, člověk v servisu co neovládá PC je další zářez, pak se to všude hemží nadáváním, přičemž je jasné, že poruchy se novince v zátěži na kterou na ni navalí lesní dělníci nevyhnou. Motorová pila je dost jednoduchý stroj, opravuji kromě jiného i PC a tak se člověk naučí přistupovat k závadám jakéholi typu logicky. To co popisujete je nefunkční revboost, řídící jednotka dá povel karbecu, aby šel naplno, ale udělá to jak píšete se značným spožděním, logicky se z toho dá vyvodit, že chyba není nikde jinde, než v řídící jednotce. Kdyby tomu tak nebylo a chyba byla v karburátoru nebo zapalování, nefungoval by revboost vůbec, jelikož je karburátor mechanická část nějáká 10s zpoždění jsou u něj nepravděpodobná podle mého s určitostí na 99%. Servis vymění kde co, opravy se vyšplhají do astronomických výšin, ale přitom stačí jen vyměnit správnou věc. viz. diskuze o 560XP. Nejdřív lidi dobrovolně přistoupí na betatestování a pak si stěžují
Pokud jde o důvod problému: zeptal jste se a já vám odpověděl, chcete to slyšet vícekrát???