Husqvarna 560
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jani02 - Stříbrný Zahrádkář (277) - 181.12 (?), 27.2.2013 20:07
Presne to isté napadlo aj mňa.Ale nakoľko a Hq stavia ku týmto muškám čelom, tak bude ďalších 20rokov servisovať tieto stroje zdarma.
Kto neverí nech tam beží.
Ináč toto mie sú pôrodné bolesti ale cisársky rez a tie mušky sú také nenápaddné ako jumbojet.
Nerád to vravím, ale vravel som že treba počkať kým z úplne dokonalej 560-ky urobia normálnu 561-ku.Keď zoberieme do úvahy že sa už pre sústavné problémy prestala predávať a po "malých " úpravách znova dostala na pulty a podľa toho čo počúvam už aj Hq predajcovia sa ju boja objednávať a predávať tak je to na zamyslenie.Uvedomte si prosím že sa jedná o stroj strednej triedy.To znamená najpredávanejšie profi stroje.A hq vypustí nedorobený stroj.Podľa nňa len preto že môže do sveta vytrubovať že oni sú prvý čo toto alebo tamto prípadne hento.Stihláci si bez fanfár vypustili 362 - nemá toto, hento a ani tamto ale čuduj sa svete ide bez problémov.A v dohľadnej dobe sa v tejto triede objaví aj Dolmar a vypadá to že ich stroj tiež nebude žiadne béčko.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 128.254 (?), 27.2.2013 20:58
Zdravím, zde vůbec nejde o to zda má nějaké dětské nemoci, zde je třeba na rovinu říci to a to jsme museli předělat, protože, atd. Takové mlžení okolo těchto poruch jen značce škodí. Podle dostupných informací jsem pochopil, že dávkování obstarává elektromagnetický ventil, řízený procesorem. Ten v závislosti na otáčkách zkracuje, nebo prodlužuje dávkovací intervaly. Proto musí procesor dostávat informaci o otáčkách a zřejmě je také nějakým způsobem napájen včetně cívky elektromagnetu. Tuto energii také musí vyprodukovat magneto, to znamená, zapalovací modul, snímač otáček a možná ještě další cívka pro napájecí zdoj. Jedna z poruch byly špatné teplé starty, doporučním je zmenšít mezeru mezi modulem a magnetem, to je pro mě pochopitelné, ale slabším těsněním vyřešit propad při akceleraci je nad moje chápání. Může mi to někdo logicky vysvětlit? Standa.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jani02 - Stříbrný Zahrádkář (277) - 181.12 (?), 27.2.2013 21:35
Takže:
Tak to by mě taky zajímalo čím a co to je. Já buším se 40 přes rok a v pohodě. Teď se mě ale celá rozjebala, v Husqvarně to jakž tak dali do kupy, ale já s tím nedělám na zahrádce jabloně a tak mě to točí. Taky tam mám tu prodlevu, ale dělat se s tím dá. Nejradši bych ji omlátil o zeď, ale ta pila za to nemůže. Co mě řikal ten čerstvě proškolenej mechanik tak Husqvarna v tichosti odstranila chyby a teď se prodává 560 tak jak se měla prodávat když vyjela na trh.
Potýchto slovách by ste ju kúpi opäť? No tomu sa povie láska ku značke, ale dá sa to nazvať aj ináč.
Riešenie vášho problému je podľa odborníkov jednoduché - Aspen.Takže budete robiť na stroj a na Aspen.Veď 130 Kč za liter benzínu je priam za hubičku.Ale budete sa môcť byť do pŕs že robíte z najlepšou mašinou na svete.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
karel73 - (7) - 169.121 (?), 27.2.2013 21:28
Ahoj Hupino, i když ty chyby u 461 nezajímají tebe, možná by zajímaly jiné, tak kdyby jsi to náhodou dodatečně zjistil, dej to do placu, budeme rádi :-) A proč to "vaše slavná"? Zatím o ní toho, bohužel, moc napsaného nebylo, natož taková "bitva" jako o 560, tak proč ta ironie? Kdyby to nebylo poznat, tak toto vše píšu s úsměvem a bez snahy o flame a sám musím uznat, že až se to vychytá, mohla by být 560 uživatelsky přívětivá pilka. Karel73.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|