Proč se všichni když se změní chod motoru začnete hned vrtat v karburátoru? Pokud stroj pracuje a jel bez problémů a pak se něco změnilo, věřte že máte nějaký problém který ale nesouvisí s nastavením karburátoru. Může jít o "banální" příčiny, jako ucpané filtry, voda v palivu, moc biosložky, vážnější, jako usazeniny v karburátoru, nefunkční membrány, netěsnosti uvnitř karburátoru, až po fatální, zde hlavně různé netěsnosti motoru. Karburátor sám svoje nastavení nezmění a štelováním pouze zakrýváte nějaký problém, neodstraňujete příčinu. Postup je vyloučit netěsnost motoru, kontrola filtrů, paliva, těsnosti hadiček a pokud problém přetrvává, pak je teprve čas na karburátor, a myslím jeho opravu, ne kroucení s tryskami... Pokud jste nastavení rozvrtal, nastavte základní seřízení a případné korekce jsou tak +- 1/4 otáčky. Když na tohle nepoběží, viz výše