Gtm gtc50 problem



host - 21.177 (?) 
31.7.2015 12:54, zobrazeno: 10001x

Dobry den,

chcipla mi pila a uz nenastartovala. Je mi jasne, ze se pd klavesnice radi tezko, ale zajima me spis to, na co se mam pripravit. A prosim, ze jsem to zeslonil a jsem vul, vim sam..

Predminuly horky vikend jsem byl nuce sluzit letitou polosuchou brizu. Pilu jsem po 10 minutach daval na zhruba stejny cas odpocinout a aspon trochu dochladit. Bohuzel jsem namichal moc mastny benzin - 0,1l oleje do 2 litru benzinu (1:20). To jsem samozrejme ucitil hned po nastartovani, ale rozhodl se na to vykaslat.

Jak jsem psal - hodinu jsem s pauzami rezal a najednou, asi minutu po nastartovani, pila na volnobeh chcipla. Zkontroloval benzin, jeste tam neco malo bylo, pro jistotu jsem dolil a uz nenastartoval. Okem jsem ocistil zkontroloval svicku, alespon viditelna jiskra tam je. Co se mi tak zda, tak motor klade pri startovani znacny odpor, zejmena v kompresi pred zapalenim.Opravdu je odpor vetsi, nez byval, navic se ozyva syceni, jako kdyz nasavate vduch pres uzky odvor. A dale z pily po mnoha pokusech zacal vytekat benzi - podle stop nekde u vyfukoveho ventilu. Pote jsem se samozrejme vydal pro novy benzin a smes namichal spravne. Ale problemy pretrvavaji.

A ted mi prosim poradte - upekl jsem ji v tom horku (pridrel/zadrel) nebo se muze jednat o nejaky mene zavazny problem zpusobeny spatne namichanym benzinem?

Moc vsem predem dkeuji za info.

Honza

  
stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   
host - 136.63 (?), 1.8.2015 13:20

Zdravim Honzo, jaku barvu maji kontakty svicky. Standa.

      
host - 21.177 (?), 3.8.2015 17:27

Tezko rict, jsem jaksi od prirody barvoslepcem. Tak to salamounsky vyresim fotkou (makro ve velkem rozliseni):

svicka
svicka
         
host - 21.177 (?), 3.8.2015 17:29

Vetsi rozliseni


            
Jenda_ - (30) - 214.22 (?), 3.8.2015 18:43

Zkoušel jste dát novou svíčku?

               
host - 21.177 (?), 3.8.2015 19:40

Ne, nezkousel. Mam ji tedy koupit a zkusit? Nebudou to trochu vyhozene penize? Jiskra viditelna byla a to i behem horkeho slunecneho dne (pokud je to tedy zaruka funkcnosti, jak jsem pochopil, evidentne ne).

Kazdopadne bych nerad dopadl tak, ze nakonec nakoupim nahradni dily na kompletni novou pilu... Ale tak svicku bych preci jen financne unest mel laugh.

                  
host - 55.85 (?), 3.8.2015 20:38
Pokud máte malý plynový hořák, nebo podobný, tak svíčku vypalte. Jen nažhavte kontakty. Občas se stane, že se kolem izolátoru udělá karbon a svíčku zkratuje. Jiskra je viditelná, ale pod tlakem se zkratuje a směs nezapálí.
                     
host - 21.177 (?), 4.8.2015 14:41

Dekuji, vyzkousim, na tom kontaktu je (myslim tim tu zahnutou cast, pardon, neznam terminus technikusú) mala vrstvicka, kterou hadrikem nejde odstranit (samozrejme bez tlaku).

                     
host - 47.253 (?), 4.8.2015 15:22
Zahnutý kontakt nezkratuje, prostřední s izolátorem. Ono stejně vypálíte oba. Potom svíčkou opatrně poklepejte ať vypadne vypálený binec a měla by být ok.
   
PP. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (6578) - 9.135 (?), 4.8.2015 7:52

Že byste to s poměrem 1:20 zadřel i v horku je nepravděpodobné (ale možné). Vytékání benzínu nezpůsobuje určitě svíčka. (2T motor nemá ventily, nebo je to 4mix?). Možná se v horku sesmekla někde nějaká hadička, prohlédněte to. Zakarbonovou svíčku poznáte, že je na ní nános - i na izolátoru jakoby drsný krupičkovitý. Vypálená svíčka je hladká. Zadření se přes diskusi jak sám píšete nepozná. Odmontovat výfuk a podívat se do válce.

zahrada.cz
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika