Gardetech c-58 problém se startem



host - 190.207 (?)
25.4.2015 20:37

Tak problém může být buď v nedostatku paliva pro zážeh nebo svíčka nehází (dostatečnou) jiskru. První co uděláte je, že vyšroubujte svíčku a podívejte se zda je mokrá. Pak zkuste motor protočit se zapojenou svíčkou na kabelu. Svíčku se musí tělem dotýkat motoru. Pokud hází výraznou jiskru je vše v pořádku. Pokud je svíčka suchá stříkněte do válce trochu směsi benzínu s olejem. Zašroubujte ji a startujte již bez sytiče, jen s poloplynem.

Jinak je potřeba míchat čerstvou směs benzínu s kvalitním olejem (stihl, husqvarna, dolmar..) v požadovaném poměru!

Nepoužívejte směs starší jak 1 měsíc a řežte vždy s ostrým řetězem!

V.M.

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
host - 74.26 (?), 25.4.2015 13:51, zobrazeno: 5591x

Dobrý den,

pokoušeli jsme se dle návodu nastartovat tuto pilu, ale pořád se nechytá. S pilou zacházíme poprvé a nemáme zkušenosti, v čem by mohl být problém. Samotný zvuk při startu je podezřelý, řetěz pracuje, ale to je vše, nechytá se nic jiného, zkoušeli jsme asi 10x nastartovat, pokud by to třeba bylo tím, že palivo ještě není tam kde potřebuje být, ale stále nic. děkuji předem za odpověď. Jarda

   
host - 190.207 (?), 25.4.2015 20:37

Tak problém může být buď v nedostatku paliva pro zážeh nebo svíčka nehází (dostatečnou) jiskru. První co uděláte je, že vyšroubujte svíčku a podívejte se zda je mokrá. Pak zkuste motor protočit se zapojenou svíčkou na kabelu. Svíčku se musí tělem dotýkat motoru. Pokud hází výraznou jiskru je vše v pořádku. Pokud je svíčka suchá stříkněte do válce trochu směsi benzínu s olejem. Zašroubujte ji a startujte již bez sytiče, jen s poloplynem.

Jinak je potřeba míchat čerstvou směs benzínu s kvalitním olejem (stihl, husqvarna, dolmar..) v požadovaném poměru!

Nepoužívejte směs starší jak 1 měsíc a řežte vždy s ostrým řetězem!

V.M.

   
host - 190.207 (?), 25.4.2015 20:50

jinak ta vaše pila je klasická číňanka, která se prodává snad ve všech barevných kombinacích pod různýma značkama. Jen některé dražší mají kvalitnější karburátory Walbro a lišty Oregon např. značka Hecht. Ta vaše je nejspíš čistokrevná čína. :-)

V.M.

      
ales_22 - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (262) - 9.129 (?), 25.4.2015 21:11

O čínských karburátorech mi nemluvte. Právě jsem objednával karbec do křovinořezu Berlan BMS415A. Po třech letech totálně na padrť ztvrdlé gumičky. Kdepak soudruzi z Číny udělali chybu? Na druhou stranu - nový kompletní stojí 250 Kč, což je zlomek ceny Walbra. Ale i tak by bylo fajn, kdyby karbec nebyl spotřebák, navíc jen kvůli nekvalitnímu materiálu gumiček.

Jestli Hecht dává Walbro, tak za mě má palec nahoru, že se to nesnaží úplně ošidit.

         
host - 140.103 (?), 26.4.2015 0:07

Hecht dává Wallbro karbece jen na dražších strojích, na těch nejlacinějších na to prdí. Ostatní prodejci jsou na tom ale totožně a dávají rovněž lepší komponenty a dokonce i hecht převyšují v kvalitě, vše se sice projeví na ceně, ale taky na spolehlivosti, kvalitě smontování a zpracování, kvalitě plastů. Když už si koupit čínu, tak rozhodně si připlatit a koupit dražší a spolehlivější, ušetřená tisícikoruna člověka nevytrhne, váha je stejná, proto je lepší vzít i vysší obsah, při stejné váze mám vyšší výkon, líp to řeže, lepší zpracování plastů, kvalitněji smontováno, kvalitnější díly. Konkrétně bych doporučil: Holanské - GTM, Britský - Sandrigarden, Německý - Fuxtec, Rakouský - Stern, Italská - AMA, nebo české distributory Riwall a Hecht. Díly jsou ve většině případech podobné nebo shodné a není problém prakticky za pusu koupit nový díl. Zatímco značkový výrobci jdou s hoby výrobkama cenou a kvalitou směrem dolů, číňani se rok od roku zlepšují a jdou kvalitou a cenou nahoru, ještě osadit lepší spojky, aby tolik neprokluzovaly a napínáky řetězu, obšlahnout přední rukojeť a AV od Husqvarny a v ceně 4k-5k by tomu něslo nic vytknout. Pokud nekoupí člověk to nejlacinější, ale připlatí si, spolehlivost pro příležitostné použití je v pohodě, stačí si přečíst Heuréku, dražší stroje už mají rozumnou spolehlivost a funkčnost v rámci ceny.

            
host - 140.103 (?), 26.4.2015 0:36

K Jardově dotazu, Nejprve musíte dát start tlačítko na polohu startu = pozice "1" poloha "0" je na zhášení a pila v této poloze nechytne. Pokud tam máte primer, nacepujte benzín do karburátoru mačkáním cca 5x-10x rychle silně zmáčknout, aby byl dudlík zaplněn palivem a palivo se dostalo do karburátoru, poté vytáhněte sytič, povytáhněte pomalu start šńůru do polohy prvního náznaku odporu cca 5-10cm a poté rychle škubnout. po prvním škytnutí pily sytič vrátíte a opět startujete, pokud tam primer není, startování trvá déle a za start šňůru se zapnutým sytičem se musí do prvního zabublání zatáhnout vícekrát cca 10-20x. Pokud vám pila nechytne, vemte ji do servisu, jedno do kterého, ochotní servisáci vám poradí kdekoliv a aspoň pak budete vědět, kam se obrátit v případě poruchy i když tyto stroje se neservisují, lacinější je buď si opravit sám a nebo vyhodit a koupit pilu novou. Příště si určitě připlaťte na lepší, tady tyto nelcinější jsou montovány opravdu jen za jediným účelem a sice prodat, spolehlivost je bídná a za tu ušetřenou tisícikorunu nestojí.

zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Jak je to s kvalitou Red Einhell?22.11.2024
Inspiraci pro zahradní domky22.11.2024
Obsyp zapuštěného bazénu22.11.2024
Jak je to s kvalitou Red Einhell?21.11.2024
Jak je to s kvalitou Red Einhell?21.11.2024
Jak je to s kvalitou Red Einhell?21.11.2024
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika