Dolmar ps 500 vynechavanie motoru



host - 211.47 (?)
28.10.2013 19:05
Nejprve byste měl vědět, co způsobilo poškození motoru, aby se neopakovalo. Když používate olej JASO FD, tak se má připravovat v poměru 1:50, svíčka je potom světle červená. No, Vy po zadření motoru chcete zasahovat do nastavení karburátoru a díváte se na svíčku. Teď je základní přečíst si přípravu pohonné směsi a nastavení karburátoru, zvážit možné následné a potom nedělat zásahy v rozporu s návodem.
Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
                     
host - 211.110 (?), 28.10.2013 17:46
Největší nebezpečí pro pilu je obsluha, která přemýšlí nad tím, co je na pile špatně.. Teď také vážně, tak zapalování je v pořádku a Váš popis byly výpadky zapalování v max otáčkách. Přidření motoru Vám nějak vysvětlili? Ostrý řetěz správně brzdí motor a ten se nepřetáčí. Předpokládám, že po opravě motoru ověřili nastavení karburátoru. Tento motor nebude 4 taktovat, jako starší motory, proto se Vám mohou zdát otáčky vysoké, i když je nastavení H/L správné. Přesto můžete ověřit nastavení H sundáním omezovače opatrným vytlačením ven, po vyndání vodící/těsnící gumové vložky a pomalým otáčením z přesné výchozí pozice po opatrný doraz. Měla by to být cca 1 1/4- 1 1/2 otáčky H. Rozsah stávající omezovače si poznačte, abyste mohl omezovač v případě potřeby nastavit na rozsah 1 1/4 -1 3/4 otáčky H. Současně musí být správně nastavena L tryska/šroub, neboť příliš chudé nastavení ovlivňuje max otáčky a motor špatně akceleruje i startuje s teplým motorem. Omezovač musi slyšitelně zacvaknout, až jej vrátíte a pozor na správné nasazení vůči omezovači L.
                     
host - 104.177 (?), 28.10.2013 18:35

Dakujem niečo také som potreboval.Pridretie motoru - prasknutý krúžok a pravdepodobne chudá zmes.Terazteplá štartuje na jedno potiahnutie.Studená sitič 2 3 krát potiahnem až sa ozve.Polplyn 1,2 ktat a chití.Po ubratí zostane na volnebehu.

Ešte sa chcem opítat na čiernu sviečku.Moc bohatá zmes?

                     
host - 39.219 (?), 28.10.2013 18:45

Barva svíčky je dlouhodobější záležitost, nehodnoťte to po jedné nádržce. Navíc přidáváte o kapku víc oleje. Po delší souvislejší práci, když vyjedete 3, 4 nádržky a po celou dobu udržíte pilu na pracovní teplotě, teplou, pak se na to podívejte.   j.c.

                     
host - 211.47 (?), 28.10.2013 19:05
Nejprve byste měl vědět, co způsobilo poškození motoru, aby se neopakovalo. Když používate olej JASO FD, tak se má připravovat v poměru 1:50, svíčka je potom světle červená. No, Vy po zadření motoru chcete zasahovat do nastavení karburátoru a díváte se na svíčku. Teď je základní přečíst si přípravu pohonné směsi a nastavení karburátoru, zvážit možné následné a potom nedělat zásahy v rozporu s návodem.
                     
host - 104.177 (?), 28.10.2013 19:21

Ešte raz:

Pridretie motoru - prasknutý krúžok a pravdepodobne chudá zmes- oprava v servise.

Odporúčanie servisu asi dve bandasky 5 litrové používat pomer zmesy 1:40

Olej používam dolmar

Chcem sa odakovať pánovi j.c. za príspevky.Velmi my pomohli.

                     
host - 211.47 (?), 28.10.2013 19:32
Pravděpodobně chudá směs, co ji způsobilo? Vy přípravou, podobnými snahami nastavení, příp něco jiného? V servisu Vám jasně řekli, abyste zpočátku mazal motor víc, než se zaběhne a Vy se díváte na svíčku, když víte, že máte dávat zpočátku více oleje a ještě chcete měnit nastavení karburátoru.
                     
host - 104.177 (?), 28.10.2013 19:47

Na čiernu sviečku som sa len pítal.Odpoved som dostal

Nechcem nadstavovať karburátor - trysky L sa ani nedoktnem.Chcem znížiť max.otáčky - mne osobne sa zdajú byť vysoké - chcem ich znížiť aby my píla dlho vydržala.

Tieto otázka som dal len z dôvodu o starostlivoť o pílu.

                     
host - 211.47 (?), 28.10.2013 19:53
Běžte se zeptat do servisu, který dělal opravu, uvědomil jsem si, že máte pilu, opravu v záruce.
                     
host - 39.219 (?), 28.10.2013 19:58

Uff, děkuji za pochvalu ale aby to nebylo zavazující uvedu na pravou míru. Za těch pár let, co jsem si práci s pilou oblíbil a snad i zamiloval, snažil jsem se naučit pilám naslouchat a vyhovět jim.

Motor z pily není motor z pionýra a v dnešní době elektronických zapalování, membránových karburáturů a motorů točících přes 15.000 se do spousty servisních zásahů sám nepouštím, hodně toho nechávám servisním mechanikům.       j.c.

                     
host - 30.252 (?), 28.10.2013 20:57

Servis ak je seriózny alebo značkový vám pravdepodobne dal na opravu záruku. Tak nebuďte neprimerane aktívny a hlavne sa nehrabte do nastavenia karburátora. Vyrežte tých pár nádrží vo zvýšenom pomere olej - benzín ak chcete byť dobrý majiteľ a potom prejdite na bežný pomer predpísaný výrobcom. Predížiť životnosť píly znížením max. otáčok mi pripadá ako snaha vodiča zvýšiť životnosť auta odpojením jedného valca v motore. Píla   potrebuje pre správnu činnosť dostatočné otáčky a reťaz správnu reznú rýchlosť pre výkon a bezpečnosť. Vrtákom priemeru 3mm tiež nebudete predsa vŕtať dieru otáčkami 40/min.

zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Jak je to s kvalitou Red Einhell?22.11.2024
Inspiraci pro zahradní domky22.11.2024
Obsyp zapuštěného bazénu22.11.2024
Jak je to s kvalitou Red Einhell?21.11.2024
Jak je to s kvalitou Red Einhell?21.11.2024
Jak je to s kvalitou Red Einhell?21.11.2024
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika