Dolmar 420 - vysoké otáčky volnoběhu
|
|
|
|
|
|
|
host - 49.138 (?) 25.3.2014 13:36
Zkuste prodejny se zahradní technikou. Viděl jsem stabilizátor ve Stihlu, Mountfieldu a pod.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 140.103 (?), 25.3.2014 14:58
Stabilizátor koupíte normálně na netu, ale nepřikládal bych tomu moc velkou šanci na úspěch, používám aspen do všech pil, palivo nechávám v pile rok, přijdu nacepuju a řežu, při odkládání pily natankuju plnou nádržku oleje a plnou benzínu a žádný problém nemám u japonských pil, Stihlu a Husqvarny, Solo zlobí, někdy volnoběh ok, někdy blbne a je zvýšený, šroubovákem pošteluju T šoub a je to, přemýšlel jsem čím to může být a napadla mne asi jediná možnost, že se vibracema T šoub uvolňuje, zkuste jestli to není podobné jako u mne, že je strašně zlehka namontovaný a má volnější závit. SOLO + Dolmar jeden za 18 a druhý bez 2 za 20
|
|
|
|
|
|
|
host - 49.138 (?), 25.3.2014 15:27
To je nesmysl, klasika od 140.103.
|
|
|
|
|
|
|
host - 140.103 (?), 25.3.2014 16:16
Aspen je 100% čisté syntetické palivo, žádné usazeniny se v něm netvoří a přesto mám stejný problém jako dotazovatel, netvrdím, že je to tím, jen že mě napadla tato možnost, protože někdy problém není a někdy ano, používám stále stejné palivo z jednoho kanystru. "Klasiko" mám si koupit stabilizátor a lít ho do aspenu??? Dvě balení stabilizátoru mám doma a po zkušenostech můžu říct, že jsou to vyhozené peníze za předražené 2dcl modrého lihu, nic zázračného to není.
|
|
|
|
|
|
|
host - 49.16 (?), 25.3.2014 17:09
O to nejde, stabilizátor je první pomoc pro ty, kteří nechtějí zasahovat do karburátoru, mám vyzkoušené, že funguje, ale nenutím, pokud chce majitel pily postupovat jinak. S tím šroubem volnoběhu je to nesmysl, neboť volnoběžný doraz škrtící klapky nezpůsobuje příznaky chudé směsi. A neprojevuje se se zpožděním. Nepamatuji si problémy s uvolňováním šroubu dorazu volnoběhu v domácích podmínkách, v profi naposledy u 6800 a ta něco nařezala.
|
|
|
|
|
|
|
host - 72.149 (?), 25.3.2014 18:47
mě to dělala PS420 v zimě. Překlopila se mi do sněhu namočil se filtr u přivzdušňovacího ventilku a v nádrži se vyvtořil podtlak. Při vyšších otáčkách pravděpodobně membrána stačila podávat dost směsi i při větším podtlaku v nádrži. Po ubrání plynu padal motor trochu pomaleji z otáček a chvilku zůstal na mírně zvýšených otáčkách. Po cca 5-10sec. otáčky spadly na správné volnoběžné otáčky. Doporučuji zkusit po zatížení, když budou otáčky zvýšeny povolit víčko nádrže.
FO
|
|
|
|
|
|
|
host - 41.86 (?), 25.3.2014 19:09
Také podtlakem může problém vznikat. To už je o znalostech, ověřit, zde není podtlak v nádrži otázka 5 min.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 37.93 (?), 26.3.2014 13:13
Toto zjistíte snadno sundáním spodní hadičky primeru, ucpáním třeba kovovým válečkem a na primer nasazením kousku hadičky, zkusíte stlačováním primeru vyčerpat benzín cca 50ml z nádrže a podle vyrovnání tlaků povolením víčka nádrže zjistíte funkci odvzdušnovacího ventilu.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|