Pilu máte novou? Jenom jestli to tak dělá pořád, nebo je to konstatování současného stavu. Nejdříve bych ověřil bezproblémový přístup paliva do karburátoru a z něj dále do sání motoru(palivový filtr, hadička, odvzdušňovací ventil, sítko v karburátoru, impulsy na čerpací membránu ). Jestli je na pile Primer, tak je třeba jej před startem po delším odstavení a vyjetí nádrže cca 4x zmáčknout. Další kontrolu - pokud nic nezjistíte udělejte na obohacení směsi(zatažení páčky sytiče) - klapka sytiče musí dovřít - vizuelně toto ověřte. Potom je možnost netěsností - kolem klikové hřídele, všechna těsnění je nutné ověřit na těsnost - dotažení válce, karburátor. Ještě uveďte jak pila řeže, je to normální, nebo se dusí a nejde za plynem, když vypnete motor lze jej hned bez problémů nastartovat?