Ake su motorove pily Oleo-Mac?



                     
host - 212.22 (?) 
9.8.2007 10:22
Tak to máte přímo zázračný stroj. Tři stovky ročně, to není ani cena nového kotouče a za 12.let sečení celé obce to musí být fak unikát!  22.ccm je skutečně tak malý výkon, že se to na sečení vysoké trávy ani s kotočem nehodí na tož se strunou. A to nehledě na to, že motor už nebude mít 100% výkon.
Docela by to mohl být zajímavý pohled jak s tím sečete celou obec!?
VW by se hodil asi každýmu, ale když on stojí kolem 700000,-
Mohl byste upřesnit kde uvedený šťastlivec cadilacu bydlí, na to bych se také rád podíval. Děkuji.
  
stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   
host - 245.61 (?), 15.2.2008 18:49

Mám OM 947. Pila vydržela 1 rok.

      
Alan - (2) - 186.102 (?), 15.2.2008 20:33

Tak ako to tu čítam tak zistujem že pily OM sú na nič.Další píše že sú super.No pravda je niekde uprostred.Tak ako tu bolo písané.Vždy si treba uvedomiť pri kúpe na akú prácu a množstvo dreva ju bude potrebovať.Môj kamarát robí mechanika v STHILe.Tak isto sa zadierajú ako OM, ak tam nedáme do paliva predpísané množstvo oleja.Pripúštam že sú menej poruchové.Je pravda že majú kvalitnejšie retaze.Čo sa týka olejového čerpadla neviem kde to autor vzal že je piestové.Som servisák v mountfielde a ešte som jedno nevidel.Je to obyčajný šnekový prevod z retezky.Hriadel je predlžená a na jej konci sfrézovaná na hranu ktrorá sa točí a tým vytláča olej.Problémy z vytahovaním skrutiek pre uchytenie lišty sú z toho že na jej pritiahnutie sa používa iné náradie ako je priložený klúč.Len tak pre zaujímavost.S týmto klúčom utiahne priemerný chlap matice na 22kN.Čo je plne dostačujúce.Prehrievanie obalu pod týmito skrutkami vzniká z dvoch dôvodov.Prehrievanie lišty pre pílenie tupou retazou alebo nedostatočné mazanie retaze.Ešte k tým reklamáciám.Neviem ako si vás naučili ale ak mi odíde zapalovanie aj po 5 rokoch tak je to uznané.Jeto kompaktné zapalovanie životnosť ktorého zákazník nemôže nijak ovplivniť.Aby som to nejak uzatvoril.Každá pila je dobrá ak ju používame ako je treba a ak jej dáme čo je treba.Je pravda že sa sem tam nejaký problémový kus nájde vždy.Ale to je vo všetkom čo sa dnes kupuje.

         
Alan - (2) - 186.102 (?), 16.2.2008 5:06

Opravujem údaj v poslednom príspevku. Napísal som:S priloženým klúčom utiahne priemerný chlap skrutky na 22kN. Chybička se vloudí. Samozrejme správny údaj je 22N.

            
host - 90.168 (?), 16.2.2008 12:09

Správně bude spíš 22 Nm ;-)

            
host - 27.226 (?), 4.3.2008 21:08

Mám tři roky OM 947, kterou používám jen zřídka. Při startování studené pily, když už se motor začíná chytat, ale ještě nenaskočí, při poslední otočce kopne zpět podobně jako když se startuje motocykl s nastaveným velkým předstihem. Kromě toho, že prudkým pohybem zpět se již několikrát přetrhla startovací šňůra, když mi předtím madlo obrátilo prsty, mám obavy, že brzy dojde ke zničení plastového krytu odstředivé spojky řetězu. Zda je tento jev normální, nemohu posoudit, protože je to moje první pila a při reklamaci jsem nepochodil.

               
J.S. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (3388) - 103.201 (?), 4.3.2008 21:34

Musel bych vidět, jak startujete. Některé pokusy o start pily jsem považoval za pokus o rozdělání ohně pomocí prastaré metody s lukem. Musíte napnout start. šnůru a potom tahem roztočit motor, šnůru nechat navinout - ruka se start. rukojetí se rychle vrací zpět, ale držíte ji nepouštíte a potom zase start. pokus. To kopání může být způsobeno krátkým vytažením rukojeti starteru a rychlými start. pokusy. Zapalování je pevně nastaveno a pouze protočení ventilátoru na klikové hřídeli může změnit předstih. Právě trhavé, rázové startování namáhá velmi start. mechanismus a při málo dotažené matici(musí mít pod sebou pružnou podložku) na ventilátoru se může samotný ventilátor pootočit. Nechápu souvislost s krytem řetězu - spojky, nemyslíte kryt ventilátoru se startováním. 

                  
host - 27.226 (?), 5.3.2008 19:24

Při startování postupuji přesně podle Vašeho popisu - právě jsem to byl ověřit a přetrhl jsem opět šňůru. Měl jsem zato, že zapalování je na klikovce zajištěno např. klínkem proti protočení, takže ke změně nastavení předstihu nemůže dojít. Ale po Vaší reakci se zaměřím tímto směrem. Raději se do opravy pustím sám, než závadu donekonečna popisovat někomu, kdo to ani nechce poslouchat, tím myslím servismany M.

                     
host - 54.33 (?), 5.3.2008 20:25

Mrkněte na kladku startování jestli není prasklá. Někdy se stane že se šnůra nenatočí na sebe ale vedle sebe a to pak ruka obsluhy dostává na frak

                     
host - 54.33 (?), 5.3.2008 20:30

Jo a hlavně použijte origo šnůru a hlavně správnej průměr!!!

zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Mafl z Lídlu nejde mi sundat pilový kotouč17.12.2024
Zapojení motorů na 230 V9.12.2024
Komfort domova: Kvalitní bavlněné povlečení a výhody vytápění elektřinou9.12.2024
Zapojení motorů na 230 V8.12.2024
Nová STIHL MS 2601.12.2024
Rachot při vypouštění vody z pračky do odpadu30.11.2024
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika