100 oktanový benzín do pily a křovináku
|
|
|
|
host - 19.98 (?) 29.12.2015 22:01
Servisák HQ je po mých zkušenostech se třemi takovými zcela nepodstatná položka zoufale se snažící už 10 let o návrat těžce pošramocené pověsti značky.Ten je v sedmém nebi blahem, že sis koupil po Stihlu právě HQ.|Proti hovoří jasně nejen moje dlouholetá zkušenost s použitím tohoto benzínu - proti tomu je skutečným breptou.
Nikdo od HQ ani jiné značky rozhodně netestoval v reálném provozu 100 oktanový(ve skutečnosti 98 oktanový) benzín v závislosti na zadření pily.Čili školení o ničem.
Závěr: - profesionálové nechť používají 95 Natural, stejně se jim při jejich frekvenci práce nestihne karburace zalepit svinstvem z tohoto benzínu.
-příležitostný pilčík má šanci 100 Vervou či Maxx Motionem zachránit leccos, ovšem nesmí zapomínat, že olej je při dlouhodobém uskladnění degradován.Jedinou jistotou pro jedince, kteří řežou s velkými přestávkami je benzín Aspen, drahý,ovšem už kvůli blízkosti hlavy u výfuku při práci s pilou velmi vhodný, neboť obsahuje úplně mizivé procento b e n z e n u -velmi nebezpečné rakovinotvorné složky všech ostatních benzínů.
Každému podle jeho chuti.
Umístění příspěvku v diskuzi Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 32.134 (?), 29.12.2015 11:08
Já mluvím jen z vlastní zkušenosti a do svoji pily bych si to už proste nenalil ani kdyby mi ho dávali zadarmo, nemam na to kupovat si každých 14 dni pilu a návyky 😊... Ted dělam s husqvarnou 372 xp a v servisu HQ jsem se na to extra ptal a servisni mechanik mi řekl ze do serizovanych karburatoru v žádným případě nelejt 100 oktanu a koukal na me jako bych si z něj dělal srandu..ale zároveň řekl ze nove pily 560 -562 -550 -576 xp s elektronickým karburatorem si stim bezproblemu poradi... ale stejně to nedoporucujou.tak asi takhle..do moji pily už nikdy 😊😉 Ahoj
|
|
|
|
|
|
|
host - 140.103 (?), 29.12.2015 15:06
Já taky mluvím z vlastní zkušennosti a do svojích pil už nic jiného kromě aspenu a vervy neliju. Pokud naliju 100 oktanů do pily, namíchám 1:45 s kvalitním XP olejem a nebudu točit na karburátoru H šroubem, tak to nemůže nic udělat. Lidi věří na zázraky, v boha a vy jak koukám věříte, že vám lepší benzín zničil pilu . Ve skutečnosti to, že jste zadřel může mít několik jiných vysvětlení, rozpustil se vám karbon na staré pile, pilu jste měl zasviněnou a utavil jste ji, díky zelené barvě jste zapoměl nalít olej a myslel jste, že už ho tam máte Verva má totiž stejnou barvu jako benzín s olejem, nebyl by jste první ani poslední komu vynechal mozek, kamarád profík spletl nádržky a do benzínu dotankovat M2T na mazání řetězu, v servise pak na to koukal jak puk prostě se to občas stane, že člověk je zadumanej a blbne, poslední řešení je takové, že vám prostě pila odešla, to se tak už někdy stane. Jak píšete, 14 dní jela bezproblémů, kdyby to bylo benzínem, tak by jste ji zadřel hned. Podívejte se na youtube, není problém zadřít Stihl MS461 po třech měsících viz komenty pod videem.
Navíc jste psal, že vám to doporučil kolega, proč mu pila jede a vám ne a zadřete??? Svalovat vinu na lepší benzín je alibistický nesmysl a hloupost.
|
|
|
|
|
|
|
host - 32.134 (?), 29.12.2015 17:37
Lej si tam co chceš... ja jen pisu moji zkusenost a nerikam ze jsem nejchytrejsi člověk na svete. Třeba si tam lej ethanol ten má kolem 120, do moji pilky už nic.. Nemyslíš si, ze kdyby to bylo pro ty dvoutakty dobry, tak to tam výrobce napíše... A doporuci... Proste to tam nepatří... je to palivo výhradně do 4 taktnich motoru... U stroje za 22 si rozmyslis co nalejes a jak říkám sám proskolenej prodejce a mechanik me na to varovali ze to tam proste nepatří autotune si stim poradi ale nepatří to tam taky... Tak Ahoj
|
|
|
|
|
|
|
host - 19.98 (?), 29.12.2015 19:18
Prostě si zadřel pilu.100 oktanový benzín za to nemůže.
Do Stihl MS 361 jsem ho používal několik let, protože skutečně neobsahuje biosložku.Taky s pilou nebyl za 10 let jediný problém.Sice nejede profi, ale metrový kmen akátu není výjimka a jede jak do másla. Dnes už maká jen občas a leju do ní Aspen.
100 oktanů se syntetickým Stihl olejem leju taky do 10 let starýho křoviňáku HQ 345RX, ten jel několik roků na obyč.95 a taky se dodnes s motorem nic nestalo.Žádný usazeniny nic neprovedly.A že dostává kouř. A se silným trojzubcem nejvíc.(mimochodem motor je jediná část této HQ, se kterou nebyly za těch 10 let problémy)
|
|
|
|
|
|
|
host - 32.134 (?), 29.12.2015 20:47
Pouze jsem psal svou zkušenost se 100 oktany ve dvoutaktu v profi zatahu...
|
|
|
|
|
|
|
host - 19.98 (?), 29.12.2015 22:01
Servisák HQ je po mých zkušenostech se třemi takovými zcela nepodstatná položka zoufale se snažící už 10 let o návrat těžce pošramocené pověsti značky.Ten je v sedmém nebi blahem, že sis koupil po Stihlu právě HQ.|Proti hovoří jasně nejen moje dlouholetá zkušenost s použitím tohoto benzínu - proti tomu je skutečným breptou.
Nikdo od HQ ani jiné značky rozhodně netestoval v reálném provozu 100 oktanový(ve skutečnosti 98 oktanový) benzín v závislosti na zadření pily.Čili školení o ničem.
Závěr: - profesionálové nechť používají 95 Natural, stejně se jim při jejich frekvenci práce nestihne karburace zalepit svinstvem z tohoto benzínu.
-příležitostný pilčík má šanci 100 Vervou či Maxx Motionem zachránit leccos, ovšem nesmí zapomínat, že olej je při dlouhodobém uskladnění degradován.Jedinou jistotou pro jedince, kteří řežou s velkými přestávkami je benzín Aspen, drahý,ovšem už kvůli blízkosti hlavy u výfuku při práci s pilou velmi vhodný, neboť obsahuje úplně mizivé procento b e n z e n u -velmi nebezpečné rakovinotvorné složky všech ostatních benzínů.
Každému podle jeho chuti.
|
|
|
|
|
|
|
host - 139.178 (?), 29.12.2015 7:58
Já ale nekoupil 100 okt benzin, do křovinořezu/ pily a taky do Hondy, abych zvýšil výkon.Vedla mě k tomu doměnka, že je tam méně biosložek, že budu mít klid na zimu a oddálím problémy.Samozřejmě mám ještě stabilizátor.Nic nepodceňuji, ale přiznám se, že některé příhody se mi zdají kolem baráku přehnané.V lese ať si to ten kdo se s tím živí vyřeší.Těžký trojzubec, unášející spojku v otáčkách, kdy se tedy nemůže rozpojit a pohání motor, do kterého nejde mazací směs netrvá snad tak dlouho.Když si dám záležet, Tak to nemusím vůbec dopustit.Je taky zajímavé, že v tom lese si to jeden chválí, dělá s tím dlouho a jiný po krátkém čase dostane v servise informaci, že pila v době zadření nebyla mazaná.No to je novina.Jak mohla být mazaná, když se zadřela.Proč tedy někdo nedá vědět, že na 100oct.benzin 1/50 je málo.Proč se při míchání směsi 1/100 nic nestane a leje se tam benzin 95.No to jsem slyšel.1 ku 100 jsem ještě nemíchal.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 51.15 (?), 29.12.2015 9:40
Ve 4 taktu 100 oktanovým benzínem nezměníte složení mazací směsi, neboť je motor mazán olejem v motoru. 2 takt je mazán směsí oleje a benzínu a směs je ovlivněna benzínem. Bezolovnatý benzín se také nesměl použít v automobilových dvoutaktech, protože chyběla mazací schopnost olova. Na směs 1/100 je jiný olej než na 1/50 a proto se s 1/100 nic nestane, protože i při 1/100 je mazací film zaručen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 118.44 (?), 26.12.2010 13:51
Přesně tak, kde máte v tomhle státě jistotu že vůbec natankujete těch 100 oktanů dnes nevíte jestli je to vůbec ještě benzín.A i kdyby tam bylo jen 90 oktanů tak Vám to nikdo nepotvrdí ani nevyvrátí protože se u nás zákazník nesmí dovědět co vlastně tankuje-to jsou paradoxy co tolik roků po válce?:-)))
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|