100 oktanový benzín do pily a křovináku



J.S. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (3388) - 210.40 (?)
30.12.2010 21:24
Kdyby motory jely špatně na 95, tak bych uvažoval o příčině. Ale horší by bylo, kdyby víceoktanový benzín nebyl a byl by zájem jej vyzkoušet. Když to srdce pohladí a v rozpočtu to nechybí, tak proč ne, náš stroj to není tak co.
Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
                     
PP. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (6578) - 147.108 (?), 30.12.2010 8:53

U dvoutatku z výfuku litaji plameny běžně, ale to jste asi nikdy neviděl, tak tomu jen věřte. Z výfukového kanálu přesněji. A u čtyřtaktů s katalyzátorem se dnes o regulaci postará lambda sonda. Takže se obvykle nic dramatického nestane. Zkuste si někde nastudovat principy a přestanete snít.

                     
host - 154.20 (?), 30.12.2010 10:24

 nesnim ja sem na zemi a studovat to nemusim neb sem to vystudoval a docela dobre a tech motoru na stolici sem taky dost videl a testoval ale asi sem to nepochopil tedy dal tu jalovost komentovat nebudu

                     
host - 112.250 (?), 30.12.2010 11:47

katylyzátor u pil je konstruován tak, že v něm dohořívají zbytky paliva co jdou z motoru ven, což pomáhá udržovat jeho provozní teplotu + chemická reakce zplodin. Po nastartování začne fungovat až po zahřátí na provozní teplotu a výfuk je při práci žhavější než u nekatalyzátorové verze. (a jeho okolí většinou obsahuje dodatečné, teplo izolující prvky) Pokud je pila provozována tak, že se kat nestačí rozpálit (např. nastartovat, jeden, dva řezy, vypnout, opakovaně s přestávkami) hromadí se v něm nespálené palivo a po jeho vznícení vyletí z výfuku "nádherný" efekt (a většinou v nejlepší možné chvíli, pokrývač zařezávající latě se málem naučil létat)

HH

                     
J.S. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (3388) - 210.62 (?), 30.12.2010 13:22
A co letí z té pily, která katalyzátor nemá? Nespálená bohatá směs, která je nutná pro start studeného motoru. Protože pilu s katalyzátorem mám, tak vím, co z ní letí. Začátek je ale technika motoru, co jde z motoru do katalyzátoru. Obohacení směsi je na stejném principu, tak je lepší to, co jde z katalyzátoru, než to, co jde bez něho na obsluhu. Jak se motory zahřejí, stav se zlepší u obou motorů, u toho s katalyzátorem více.
                     
host - 112.250 (?), 30.12.2010 20:34

ze správně konstruovaného výfuku, který je v pořádku,  by plameny v normálním případě vyletovat neměly (a výše zmíněný příklad není normálním případem a vznikl nahromaděním a posléze zapálením paliva ve výfuku), to co jde z motoru s a bez katalyzátoru je také určitě rozdílné a nikdo to zde nerozporuje. K předejití otázky " a proč je tam teda lapač jisker" - slouží k zachycení případných rozžhavených úlomků karbonu. Výrobci předepisují minimální oktanové číslo benzinu a neomezují horní hranici takže je možné je bezproblému použít, a je jen otázkou zda vysokooktanové palivo dokáže motor smysluplně využít (tedy u nás spíše to, co někteří prodejci za benzin vydávají).

HH

                     
J.S. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (3388) - 210.40 (?), 30.12.2010 21:24
Kdyby motory jely špatně na 95, tak bych uvažoval o příčině. Ale horší by bylo, kdyby víceoktanový benzín nebyl a byl by zájem jej vyzkoušet. Když to srdce pohladí a v rozpočtu to nechybí, tak proč ne, náš stroj to není tak co.
                     
host - 115.102 (?), 17.12.2012 23:35

wir bedanken uns für Ihre Anfrage und freuen uns, Sie zu unseren Kunden zu zählen.
Gerne teilen wir Ihnen mit, dass zur Herstellung des Kraftstoffgemischs zum Betrieb Ihrer STIHL Motorsäge Markenbenzin mit einer Oktanzahl von mindestens 90 ROZ verwendet werden muss. Die Verwendung von Markenbenzin mit einer höheren Oktanzahl, z.B. 100 ROZ ist möglich.
Wir freuen uns, wenn wir Ihnen mit dieser Information helfen konnten.A to vsetko ku 100 oktanom

                     
host - 149.37 (?), 20.12.2012 5:55

Pánové nemohl by to nějaký němčinář přeložit prosím?Předem moc děkuji za ochotu.

                     
host - 25.80 (?), 20.12.2012 8:24


Děkujeme za Váš dotaz a jsme rádi, že Vás můžeme počítat mezi naše zákazníky.
Rádi Vám sdělujeme, že k přípravě palivové směsi pro provoz Vaší motorové pily STIHL je nutno použít značkový benzín s oktanovým číslem minimálně 90 VM. Použití značkového benzínu s vyšším oktanovým číslem, například 100 VM je možné.
Těší nás, že jsme Vám mohli pomoci touto informací.

                     
host - 32.134 (?), 28.12.2015 17:25
Ahoj, Pracuji 15 let v lese jako profesionální dřevorubec.. Cca 6 let na zpět jsem si zakoupil stihl ms 361.. Bez problemu dělala půl roku 5 dni v týdnu prumerne 5-6 nadrzi denně... porom jsem se rozhodl po diskusi s kamarádem ktery tvrdil ze Verva 100 oktan je super do dvoutaktu ze ji taky vyzkousim... Hned po naliti první nádrže bylo velmi znatelný ze pila jede jako čert, jako by mela vyšší tocky a šla do nich podstatne rychleji..moc jsem si to pochvaloval, ale po 14 dnech se pila na tvrdo kousla a po navštívení servisu se zarucnim listem mi bylo sděleno ze v momentě zadreni šla do motoru špatná směs.. Víc se se mnou nebavily peníze ani novy kus jsem samozřejmě nedostal... nedoporucuju...
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Jak je to s kvalitou Red Einhell?22.11.2024
Inspiraci pro zahradní domky22.11.2024
Obsyp zapuštěného bazénu22.11.2024
Jak je to s kvalitou Red Einhell?21.11.2024
Jak je to s kvalitou Red Einhell?21.11.2024
Jak je to s kvalitou Red Einhell?21.11.2024
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika