Zdravím, měl bych dotaz ohledně vysokých otáček u sekačky s motorem briggs. Sekačku jsem dostal ve velmi zdevastovaném stavu, podařilo se vše opravit až na vysoké otáčky motoru. Regulace funguje správně, táhla chodí lehce a regulátor zavírá škrtící klapku při vysokých otáčkách. Bohužel škrtící klapka je zcela zavřená a nasávaný vzduch proudí pouze malým otvůrkem který je továrně vyvrtán ve škrtící klapce. Motor běží ve vysokých otáčkách a klapka je zavřená na doraz. Kontroloval jsem sací potrubí zda není někde netěsnost a použil nová těsnění a pro jistotu je utěsnil motorářským tmelem. Číslo motoru jsem si zapoměl opsat, mohu jej sem doplnit, úpokud je to třeba? Jedná se o motor briggs který má nádrž nad úrovní karburátoru, benzín je do karburátoru veden hadičkou, karburátor má plovákovou komoru a jímka plovákové komory je ke karburátoru přitažena šroubem který je zároveň hlavní tryskou. Nevím zda je pod touto jímkou jiné těsnení a tryska není zcela utažená a dochází tím k nadměrnému obohacování směsi? Sekačka nekouří pokud otevři škrtící klapku manualně za chodu motoru, otáčky se ještě zvyšují, sekačka se nedusí a jde plynule do vyšších otáček. Sem tam se stane, že otáčky spadnou na volnobežné cca na dobu 10 vteřin a regulátor začne přiotevírat škrtící klapku a regulovat otáčky. Ale po chvilce vyletí otáčky zase hodně vysoko. Nesetkal jste se někdo s touto závadou? Příjde mi že při startu sekačka,,zakopává" startovací šňůrou musím hodně cuknout jinak nepřekonám kompresi motoru - či velký předstih, občas mi sekačka vytrhne startovací úchyt z ruky. Předstih je však pevně daný umístěním indukční cívky a klínek rotoru magnetu taktéž není ustřižený ani posunutý, svíčku jsem pro jistotu taky zkoušel měnit, abych mohl vyloučit nějákou kapacitanci a občasný zážeh směsi v jiný okamžik. Nesetkal jste se s touto závadou někdo?