TK, TZ, MT, Holder
|
|
|
|
host - 128.237 (?) 14.3.2009 21:02
zdarec mám TK 20. převodovy uzel TK10 motor 2S90A. Pevný naviják před sedačkou, hydraulicke řizeni, 2okruhy vnější +TBZ, kotoučove brzdy na všech kolech, uplně znova udělane komplet TBZ s 2 pistnicemi, přední rampovač, kola 10/75-15,3,... Nic neni nemožné a při toše vůle de na TK udělat fura věcí ktere ho změní k nepoznání. Za TK mam 2,5t tandemovy (2napravovy) návěs sklápěcí, secí stroj, radličkový podmítač, boční sekačku, lesnický štít, UNHZ 500 a mnohe jine.
Umístění příspěvku v diskuzi Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Quasi - (2) - 202.130 (?), 3.3.2009 19:17
Zdravim.Chci dělat na TK hydraulické řízení a mám doma orstu, která je na Zetora 7341 a chci dávat jen jeden píst.Nebude ta orsta na ten jeden píst moc rychlá.Mám namysli aby to nebylo moc citlivé.Jestli mi můžete někdo poradit, tak budu rád.Předem díky
|
|
|
|
|
|
|
Svatˇa - (3) - 212.205 (?), 4.3.2009 20:41
zdravím já už řízení mám. Mám sice orstu z desty ale myslím si že bude záležet na pístnici když bude většího prumněru tak řízení bude pomalejší.
|
|
|
|
|
|
|
host - 45.244 (?), 6.3.2009 12:20
Dobrý den, prosím korespondenta který psal 11.1 2009 článek a štěpkovačích JBL a PIRANA a nabízel fotografie jestli by je mohl zveřejnit, chci také zakoupit JBL DĚKUJI
|
|
|
|
|
|
|
host - 128.237 (?), 14.3.2009 21:06
nebylo by daleko jednoduši tam dat dva pisty? bude to mit rozhodně větší sílu
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 128.237 (?), 14.3.2009 21:02
zdarec mám TK 20. převodovy uzel TK10 motor 2S90A. Pevný naviják před sedačkou, hydraulicke řizeni, 2okruhy vnější +TBZ, kotoučove brzdy na všech kolech, uplně znova udělane komplet TBZ s 2 pistnicemi, přední rampovač, kola 10/75-15,3,... Nic neni nemožné a při toše vůle de na TK udělat fura věcí ktere ho změní k nepoznání. Za TK mam 2,5t tandemovy (2napravovy) návěs sklápěcí, secí stroj, radličkový podmítač, boční sekačku, lesnický štít, UNHZ 500 a mnohe jine.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
BorekCH - (9) - 253.83 (?), 21.3.2009 21:54
Zdravím, bývalím majitelům mého TK se podařilo rozdrtit vnitřní třmen startéru, který přidržuje hřídel s ozub. kole. Takže celou dobu musim startovat řemenem. Teď sem se rozhodl, že to dám do kupy, ale nevim z čeho by mi tam ten startér pasoval. Mám ten polskej. Myslim že by tam měl jít z dvanácettrojky. Máte s tím někdo zkušenost?
|
|
|
|
|
|
|
Roman12 - (1) - 3.114 (?), 14.5.2014 14:00
Zdravim potreboval bych poradit, chtel bych vymenit loziska na nahonu hydraulickeho cerpadla TK, zjistil sem ze jedno lozisko je 6304 ale druhe podle navodu je 1613 jenze mam mnohem starsi provedeni, kde je remenice trosku jina nez vyobrazena.Vymenoval uz to nekdo? Poradte, diky
|
|
|
|
|
|
|
franta2 - (8) - 73.191 (?), 25.3.2009 9:05
Mě se stalo něco podobného, zlomila se páka z cívky na stator v čepu. Měl sem jestě jeden nefunkční starter, tak sem složil ze 2. Jeden. Ale není to uplně ono. Ničí mi to zuby na věnci. Taky mě zajímá jestli pasuje jiný. To startování řemenem sem taky zkoušel, ale málem sem si zlomil ruce.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|