T4 K14 vs TZ4 K14



                     
Jiříček - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (463) - 211.38 (?) 
23.1.2012 20:37

Takže po lopatě, v zadním diferenciálu je spojka, kterou připojím náhonový hřídel (na zadní kola),to znamená, že jezdím klasiku 4x4,při tomto se hřídel z převodovky otáčí rychlostí dle zařazených rychlostních stupňů.Pokud zařadíme na převodovce motorovou závislost, otáčí se náhonová hřídel otáčkami čtvrtého rychlostního bez ohledu zařazené rychlosti na převodovce.Pokud bych v tomto případě zařadil náhon na zadní kola došlo by destrukci nejslabšího článku pohonu, protože pohon předních kol bude v jiném převodovém poměru, nežli pohon kol zadní nápravy.V praxi to vypadá tak, že motorová závisloat se používá při práci s kultivátorem (vyžaduje vyšší otáčky),a při tom je nutné, aby traktor jel pomalu na první převodový stupeň.Jinak celý problém tkví v tom, že TK nená samostatný vývodový hřídel, ale náhon pro zadní kola a vývodový hřídel, kola lze odpojit, přičemž může náhon běžet rychlostmi dle zařazeného rychlostního stupně, či takzvanou motorovou závislostí.

  
stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
                     
host - 163.126 (?), 23.1.2012 20:58

Pan Kohoutek, prepáčte ale ked ja nezapnem páku vzadu nezatlačím do vnútra tak ja nezapnem pákou nalavo od volantu pri spojke 4*4 proste mi nebude tahať zadok, alebo je tam aj iná porucha?

                     
Jiříček - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (463) - 211.38 (?), 23.1.2012 22:10

Porucha v tom není! Pákou u spojky zapínáme vývodový hřídel z převodovky na zadní náhon a vývodový hřídel, tady volím motorovou závislost (pohon rotavátoru),nebo druhá poloha (pohon pro zadní kola spolu s náhonem) otáčky dle zařazeného převodového stupně (pojezdová závislost),(například sečení).Z toho plyne, že v obou polohách se točí náhon, pouze ale, v poloze pojezdová závislost je možno připojit zadní nápravu spojkou v zadním diferenciálu.

                     
host - 0.146 (?), 26.1.2013 9:29

Dobry den mam takovy problém uvažuji o koupi traktoru nebo malotraktoru tovární vyroby abych s ním mohl přejet mezi vesnicemi asi 4km mam 4 ha pole 2/3 pronajmu a na 1/3 mam v umyslu zasít vojděžku a par řádek brambor v současné době vlastním komplet zařízení Vari-Honda když posoudím nákup t4k14 a zetoru jsou to zhruba stejné peníze pro mne je problém v tom že zetor s kabinou bude stát venku a zabírat místo Tkáčko bych zaparkoval v dílně nejlíp by vycházel zetor bez kabiny ale nevím jestli muže byt na číslech taková 3011 by byla skladná a vydržela by víc jak to tkáčko děkuji

                     
host - 198.195 (?), 10.2.2013 13:00

Dobrý deň,môže mi niekto povedať pre niekoho jednoduchá vec, koľko koní má jednovalec a koľko koní má dvojválec TK14?Ďakujem Kotúľ.

                     
host - 0.146 (?), 24.3.2013 17:58

Přeji krásný den ikdyž tomu jaru se nějak nechce mám problém jsem nerozhodný mezi nákupem tékačka nebo zetoru vlastním sice 4ha ale chci obdělávat jen 1ha vojtěšky a par řáhku brambor když posoudím pořizovací cenu je to stejné tkáčko by bylo slkadnější vešlo by se mi do dílny a mohl bych za něj zapojit bržděnej autovlek zetor by na dvože zabíral dost místa určitě nechci pěstovat obilniny většina lidí v okolí pořizují tkáčka aby nemuseli na technické prohlídky a na těch pár jízd za rok jim to stačí jaké jsou vaše názory děkuji

                     
host - 10.218 (?), 26.8.2013 14:48

Zdravím všechny majitele TéKáček. Letos jsem si ho také pořídil a splnil si tak sen z mládí. Je to již starý stroj a tak se u něho projevují neduhy dané věkem tak jako u lidí. No a u toho mého je nejspíš závada na startéru. Ztrácí se mi energie z baterie / startér někdy zastartuje a někdy ne / pojistka někdy shoří a někdy ne. Kabeláž jsem kompletně vyměnil... No a teď jde o to, že jsem chtěl startér vyndat a odnést k doktorovi na startéry. Jenže...! Prostě to nejde. Když sundám matky není dostatek prostoru na posunutí startéru do vyjímatelné polohy. Když jsem zkusil vytočit šrouby, taky to nešlo. Zná někdo nějakou fintu, abych nemusel rozebrat celý motor i s převodovkou? Myslím, že tam nejsou originální šrouby. To by všechno vysvětlovalo, ale fakt nevím. Díky za rady. Milan

                     
stanislav.b - (21) - 232.64 (?), 18.11.2013 7:46

zapínanie zadného náhonu

TZ4K14
TZ4K14
                     
stanislav.b - (21) - 232.64 (?), 18.11.2013 7:48

TZ4K14

TZ4K14
TZ4K14
                     
host - 157.7 (?), 15.2.2016 14:38

To vypadá na T4K-10, startér na levé straně a zasunutý do příruby spojky, z přední strany zavazí přední víko motoru. Taky sem se s tím kdysi mordoval. Přitom vysunout a zasunout jde startér poměrně snadno. Přesně pod motorem, přesně v jeho ose si představíme bod. Kvůli lepší názornosti si na něho postavíme např.pivo. Dva štefty na kterých drží startér musí být zároveň s matkama - nesmí v žádném případě vyčnívat. Matky povolit. Startér povysunout co to jde, pootočit spínací cívkou startéru směrem k pivu na zemi a teprve potom jakoby vyháknutím vysunout ven. Montáž je opačně: pootočit cívku k pivu, s citem zasunout až zuby pastorku zapadnou do zubů setrvačníku, pootočit do správné polohy a nasunout na 2 štefty. Je to blbina, ale v žádném návodu se o tom nepíše.

zahrada.cz
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika