Takže po lopatě, v zadním diferenciálu je spojka, kterou připojím náhonový hřídel (na zadní kola),to znamená, že jezdím klasiku 4x4,při tomto se hřídel z převodovky otáčí rychlostí dle zařazených rychlostních stupňů.Pokud zařadíme na převodovce motorovou závislost, otáčí se náhonová hřídel otáčkami čtvrtého rychlostního bez ohledu zařazené rychlosti na převodovce.Pokud bych v tomto případě zařadil náhon na zadní kola došlo by destrukci nejslabšího článku pohonu, protože pohon předních kol bude v jiném převodovém poměru, nežli pohon kol zadní nápravy.V praxi to vypadá tak, že motorová závisloat se používá při práci s kultivátorem (vyžaduje vyšší otáčky),a při tom je nutné, aby traktor jel pomalu na první převodový stupeň.Jinak celý problém tkví v tom, že TK nená samostatný vývodový hřídel, ale náhon pro zadní kola a vývodový hřídel, kola lze odpojit, přičemž může náhon běžet rychlostmi dle zařazeného rychlostního stupně, či takzvanou motorovou závislostí.