T4 K14 vs TZ4 K14



                     
petr a kuba - (22) - 68.254 (?) 
28.6.2009 21:08

NAZÁNÍ MOTORU

dobrý den, chtěl jsem se zeptat jak si mohu doma vyskoušt správnou funkci mazacího zařízení motoru, mám pocit jako kdybi čerpadlo dávalo málo a motor se hodně hřeje a nemá žádnou sílu.když jsem odšrouboval odlučovač oleje tak v ní bylo témněř poloviva stečeného oleje alečerpadlo ho asi neodsálo trubky jsem profoukl dal jsem nový plstěný filtr ujel jsem asi 2km a v plstěném filtru se neoběvila a ni kapka oleje a v odlučovači bylo zase zalito dno. Prosim vás kolik má čerpadlo správně dávat? Před rokem jsem ho koupil jako repas od 3álka děkuji petr

Bez názvu
Bez názvu
  
stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
                     
host - 129.21 (?), 10.10.2009 23:31

Dobrý den,

čerpadlo Vám začne dávat do odlučovače s plstěným filtram až po nějaké době. Po vyčistění se olej musí dostat nejdřív pod válec, potom čerpadlem se pomalu tlačí trubičkami k filtru a přes filtr potom zpátky do motoru. Co se nedostane pod filtr, tak se vychrstá ven výfukem, také záleží na pístních kroužcích.

Problém spojkového lanka - jednoduše:

Až budete mít někdy sundaný motor, prodlužte hřídel (táhlo) spojky navařením na le vou staanu asi o 8 cm. Na ni umístěte táhlo se zářezem na spojkové lanko, z pásoviny 5x20 vyrobíte držák na lanko a jednoduše lanko chodí venku, výměna je snadná bez jakékoli demontáže, vše je volně přístupné. Pokud chcete foto rád zašlu. Traktor mi spravuje bývalý mechanik agrostroje, který tak dělal. eledo@post.cz

                     
host - 132.42 (?), 19.11.2009 22:56

Dobrý den - mám Tk od roku 1990 a jsem s nim spokojený kromě detailů jako je dřina při otáčení a pod. Jednou se dělal motor a jednou - cca před 10 lety prasklo víko skřině převodu řízení. Tehdy mi to spravoval mechanik, který už bohužel umřel. Letos se najednou zvětšila vůle v řízení - vím, že to tehdy nějak nastavoval, ale nepamatuji si jak. Může někdo poradit??

                     
host - 16.254 (?), 6.12.2009 22:28

Pokud jd o klasickou šnekovou převodovku, tak na dvouhranu (tuším 17) je upevněný segment s drážkou a ten stačí povolit (6nebo 8 šroubek) pootočit a zase přitáhnout.Pokud je segment ztracený-i můj případ-tak udělat nový, jinak se vůle zvětší až do maxima...

                     
host - 142.146 (?), 15.1.2012 15:22

kde by som zohnal taku piestnicu alebo poprosim aspon rozmery D

                     
host - 168.15 (?), 21.1.2012 19:19

Dobrý večer, chcem sa spýtať niekoho kto má spravené žhavenie na tkčku či by tu nemohol poslať daaké foto držiaka resp.doutnáka kto to má urobené v tom že ako to vyzerá ako je v tom zabudovaná žhaviaca sviečka, mám sviečku značky bosch 0250202020,bude sa dať použiť na toto vôbec takáto ž.sviečka?A ešte otázka aký hydraulický olej sa má používať na tekáčovi?Ďakujem Ľ.K.

                     
jardo - Bronzový Zahrádkář .Bronzový Zahrádkář. (91) - 136.25 (?), 21.1.2012 21:07

M8m redukciu, ktorá má rovnaké rozmery ako držiak špaku (doutnák) Výkres prikladám, aj keď nie je môj, ale podľa neho to mám vyrobené. Žhavič je tuším z Octávie. Špička žhaviča by po zaskrutkovaní mala trčať z redukcie asi 4-5 mm. Štartuje to perfektne, mám to odskúšané pri teplote okolo 0 st. Verím, že by s tým motor išlo naštartovať aj pri veľkých mrazoch, ale ten motor na to určite nie je stavaný, aspoň jeho olejový okruh a mazanie.


                     
host - 142.193 (?), 21.1.2012 23:08

Ďakujem za výkres, dám si to spraviť

                     
Jiříček - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (463) - 211.38 (?), 22.1.2012 8:52

TZ-4K 14 provozuji od roku 96 i v zimním období, motor chytne i v mrazech, s mazáním problém nemám.Baterku šetří startovací zdroj, který také lépe motor protočí.Žhavicí svíčku používám z Alfy Romeo.

                     
host - 190.230 (?), 23.1.2012 18:42

Zdravím majstri traktoristi, potreboval by som radu ohľadom tej motorovej a pojazdovej závislosti, ja som to tu niekde čítal ale ja tomu vôbec nerozumiem, ked ja zadnú páčku ktorou by sa mala zapínať motor.závislosť nebudem mať zapnutú čiže zatlačenú tak ja nezapnem páčkou naľavo pri spojke pohon zadných kolies, ako to vlastne je?Ved predsa tu sa píše že nemôžu byť zapnuté obidve súčastne?Keby mi to niekto vysvetlil ako sa povie po lopate, lebo fakt som to nepochopil s tých článkov.Ďakujem Ľ.K.

zahrada.cz
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika