Děkuji za ochotu, vypadá to že se jim povedlo dát štítek na to nejlepší místo na celém TZ.Bohužel pro mně nepoužitelné.Snad se najde někdo kdo pomúže.Ješte jednou děkuji za projevenou ochotu.S pozdravem Jan Chrástek.
Je to opravdu umístěno velice nevhodně, sám jsem byl překvapen v jakém je štítek stavu.Přesto, že je vlastně (chráněn) nádrží na olej, je za těch 14 let skoro nečitelný.Kontaktoval bych raději výrobce či servisní střediska, zda by mohla pomoci.
Kupil som TZK-4k-14 aspon podla stitku na kapote.Podla manualu stiahnuteho z tohto fora vykazuje mensie odchylky.Napr.Vzduchovy filter je uplne iny.Ak to vie niekto posudit podla prilozenych fotografii prosim o nazor.Je to skutocne TZK-4k-14?Dakujem
REAKCE na TJ-65 - přední závěs byl pevný, třeba na radlici a pohyblivý, který sloužil třeba k tomu, když jsem otočil řidítka, zapojil lištu a jel sekat někam dál, připojil se tam valník. Posekalo se, naložilo a jelo domů.
Zdravím, zašlete foto. Případně opište odlitá čísla na převodovce, většinou tam bývá měsíc a koncové dvojčíslí roku výroby. Kdysi se při prodeji okapotovaly staré stroje, utrhaly výrobní štítky a prodávalo se to jako TK-14, samozřejmě s motorem Slávia 1D-90TA. Mám pocit že v letech 1971-73 měly TK-14 ještě starý typ mazání /hodně se to zadíralo /a to bez přimazávání válce tj. trubička pod výfukem. Podrobnosti na 606/235574
Dobrý den pane Kmente děkuji za radu ohledne radlice na sníh a předního závěsu. Mám ale strach že když narazím rohem radlice třeba do obrubníku tak se závěs v převodovce ulomí.Může se to stát?
Prosím Vás jak jste udělal ten vrchní čep, místo kterého je původně vývod z převodovky řízení? Ještě bych se chtěl zeptat z čeho tam pasují ty pístnice. Děkuji za odp.
Zdravím, horní čep je přesně okopírovaný čep spodní(celé uložení)ostatně dělá tak i Agroservis Prostějov.Pístnice jsem sehnal v Hydroservisu, tam mají různé velikosti.Hydroservis hledejte ve větším městě, já je mám z Milevska.S pozdravem J.Chrástek.