Předpokládám, když je motor po výbrusu, že byla pročištěna zpětná trasa oleje z klikové skříně. To jest sítko a hliníkový sběrač nespáleného oleje, který stéká do spodní části klikové skříně. Ostatní olej se buďto spálí, nebo je hnán do výfuku a tam pomocí slabé trubičky v hliníkové přírubě a trubičce v plechové části výfuku, odkape. Ekologicky, celkem prasečina, mám z tohoto důvodu pod morotem plechovou vanu, hloubky 50mm a tam tento olej zachycuji. Čistím tak 2 krát do roka, je toho svinstva docela dost. Odkapové trubičky z výfuku jsem rozměrově zvětšil aby olej odcházel touto cestou a ne výfukovou trubkou. Předpokládám, že se bojíte po výbrusu motor řádně vytočit, tím se olej nestačí spálit. Je to běžný jev při nedostatečném prohřátí motoru a výfuku. Pokud by došlo k většímu zatížení motoru (práce na 3/4 plynu alespoň podobu 15 minut) olej ve výfuku vyhoří. Osvědčila se mi i drsnější varianta plný plyn a delší doba provozu, dojde k tak dokonalému vyhoření, že není potřeba ani vypalovat karbon ve výfuku.