T4 K14 vs TZ4 K14
|
|
|
|
host - 15.192 (?) 27.3.2008 10:53
Dobrý den příznivci a uživatelé T4K14.
Už asi 10 let používám k orbě a pracem na poli a v lese tento úžasný stroječek, ale jak tak čtu výše uvedené příspěvky, tak úplně blbě. A teď se mi to vymstilo. Budete-li někdo vědět, prosím poraďte.
Zablokoval se pojezd, ujedu asi půl otáčky kola a jakobych narazil do zdi. Jak kdyby se mezi ozubená kola dostal šroub. To samé když zařadím reverz , půl otáčky a drc! Zkusil jsem to jen jednou. Nemlich to stejný, když jsou vyřazený kvalty. Motor běží při vyšlápnutý spojce i bez, zakvaltovaný to tedy není. Poraďte prosím jak z toho. Stojím na louce a odtah není možný a servis Agrozetu má stejně plno. Děkuji. Robert Klesner, jihočesko.
Umístění příspěvku v diskuzi Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
vnetusil - (12) - 114.146 (?), 7.2.2008 22:21
Aha, asi jsem něco přehlédl, nepochopil jsem, že je potřeba řadit. No, ale přihrnování brambor by mohla utáhnout i motorová závislost s plynem na čtvrtině. I když přiznávám, že to není optimální.
|
|
|
|
|
|
|
host - 89.134 (?), 8.2.2008 10:50
V podstate áno, ale pri použití motorovej závislosti má kardan aj na štvrť plynu relatívne vysoké otáčky a keď nieje na navijáku prevodovka t.j. ze naviják ma otáčky kardanu a s priemerom navíjaceho bubna narastá obvodová rýchlosť.(za tým ohŕňačom by si musel bežať)
|
|
|
|
|
|
|
host - 7.146 (?), 24.2.2008 11:22
Návod na fotky TZ-4K-14 z Maďarska. 1. zadat: seznam - ve všech jazicích KOLHOOS.PRI.EE. 2. První odstavec KOLHOOS.PRI.EE. 3. PO"LLUTEHNIKA. 4. AGROZET PROSTEIOV TŠEHHOSLOVAKKIA SV. 5. Klikni na TZ-4K-14 a měli by se ukázat fotky z technickýma datama. Nebo to přepošlite, kdo to umí na forum k spestření těchto stránek. Dík.
|
|
|
|
|
|
|
Ramik - (11) - 209.65 (?), 24.2.2008 12:27
|
|
|
|
|
|
|
host - 73.191 (?), 28.2.2008 9:39
Zdravím všechny majitele TK a podobných stroju. Vlastním 15 let TK 10 r.v. 68. Je to dobrý stroj, i kdyz má svoje mouchy. Mám ho trochu upravený. Mám na něj živnost a vozím s ním hlavně uhlí a dřevo pro lidi. Občas je i nějaký kšeft s pluhem nebo s kultyvátorem, vše upravené konské. Dřive sem měl na traktoru vše orygoš ale po třetí zimě sem měl toho dost. O přivídělek sem nechtěl přijít a o zdraví taky ne. Tak sem postavil kabynu. Byl to docela oříšek, hlavně kde ji připevnit.. Další problém byl s nakládkou uhlí. Dřive mi to vždycky někdo naložil nakladačem, ale později uš to nešlo, a ručně to nejde. Tak sem pro změnu stavěl nakladač. Mám ho uš pátým rokem, a dodnes se trápím s jeho sílou zdvihu. Unese do 100 kg a to je dost málo. Hydrauliku mám skládanou a čerpadlo oryginál, asi slabé a vychozené. Několikrát sem předělával pístnici a uchycení,ale problémy sou stále, hlavně když se oteplí. nepomohl ani husčí olej. U výrobce se dá koupit čerpadlo nové, ale nevím jestli to taky utáhne. Pak jen upravit jiné. Před měsícem sem měnil motor, který mám s inzerátu za 4 tis, taky s TK 10, ale jiného typu, s motorem vzadu a s korbou. O typu tu byla uš řeč. Vyměnovaly ho za nějaký dvouvál honda. Ten muj uš mel toho dost a řekl si o generálku. Mám aspon jeden do náhrady. Tak to by pro začátek stačilo.O dalších potížich se ještě ozvu. Tak se mějte, a těším se na další rady.Udělám nějaké fotky, a pokusím se je sem poslat. FRANTA.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 15.192 (?), 27.3.2008 10:53
Dobrý den příznivci a uživatelé T4K14.
Už asi 10 let používám k orbě a pracem na poli a v lese tento úžasný stroječek, ale jak tak čtu výše uvedené příspěvky, tak úplně blbě. A teď se mi to vymstilo. Budete-li někdo vědět, prosím poraďte.
Zablokoval se pojezd, ujedu asi půl otáčky kola a jakobych narazil do zdi. Jak kdyby se mezi ozubená kola dostal šroub. To samé když zařadím reverz , půl otáčky a drc! Zkusil jsem to jen jednou. Nemlich to stejný, když jsou vyřazený kvalty. Motor běží při vyšlápnutý spojce i bez, zakvaltovaný to tedy není. Poraďte prosím jak z toho. Stojím na louce a odtah není možný a servis Agrozetu má stejně plno. Děkuji. Robert Klesner, jihočesko.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 7.146 (?), 27.3.2008 15:13
Podle mího tam máš motorovou závislost a zapnul jsi náhon na zadek. Napiš jak si dopad!
|
|
|
|
|
|
|
host - 165.242 (?), 28.3.2008 19:43
Kolego, dík za radu. Bylo to přesně jaks´ psal. Kdyby měl traktor místo kol nohy tak mě asi nakope. Díky tomuhle chatu jsem se konečně dozvěděl jak srávně používat páky a táhla na T4K14. Celou dobu co ho mám totiž jezdím se zapnutým "předkem i zadkem"(táhla s kuličkou u levých portálů) a zadní kola jsem zapínal táhlem vlevo nad pedálem spojky. Dost jsem se divil, že to časem víc a víc kvílelo, ale neměl jsem se koho zeptat a v servisu tomu asi taky moc nehověli, nic mi taky neporadili.
Takže díky vám všem. občas sem nakouknu a zkusím přidat i něco z malých zlepšeníček na svém traktoru. R.K
|
|
|
|
|
|
|
host - 7.146 (?), 28.3.2008 22:06
Dík za lichotku. Dávej jsi na to pozor! Může se ti rozvalit převodovka. A při zařazení motorový závislosti si dávej pozor na zašoupnutí, aby zuby nešli o sebe v převodovce. Jinak se ti ozubené kolečko v převodovce zničí. Jsou tam jemné zoubky, které jsou náchylný.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|