Fotka dodat samozřejmě lze, ale nic nevyřeší, tedy podám vysvětlení. Motor naftový dvoutakt, mazání ztrátové pomocí nástřikového pístového čerpadla. Část mazacího oleje stéká do karteru, tam je odsáta zpět pro mazání. Ostatní olej je vyplachován přes výfukový kanál do tlumiče výfuku. Aby tlumič rychle nezarůstal karbonem, je třeba olej co nejefektivněji odloučit od výfukových plynů, proto ty dvě trubičky. První na hliníkovém tělese (ta tam ve Vašem případě chybí), je dosti podstatná proto, aby olej zbytečně neprocházel tlumičem. Jeho konstrukce vyžaduje odtok oleje, je tam přepážka a utěsnění příruby s tělesem výfuku. pokud místo trubičky použijete záslepku otvoru bude se olej tlačit kolem příruby ven, nemá kudy odtéct. Čekal jsem, že tlumič rozeberete a vypálíte karbon, při této manipulaci vše pochopíte.